اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکنون 853 بیمار حاد تنفسی از مراکز درمانی خراسان رضوی مرخص شدند

مسؤول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون ۸۵۳ بیمار حاد تنفسی و یا مشکوک به ابتلا به ویروس کووید -۱۹ بهبود و از مراکز درمانی خراسان رضوی مرخص شده اند.

تاکنون 853 بیمار حاد تنفسی  از مراکز درمانی خراسان رضوی مرخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: تا کنون ۸۵۳ بیمار حاد تنفسی و یا مشکوک به ابتلا به ویروس کووید -۱۹ بهبود و از مراکز درمانی خراسان رضوی مرخص شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۳۰ بهمن تا صبح امروز ۱۹ اسفند، یک هزار و ۹۴۲ بیمار حاد تنفسی، مبتلا و یا مشکوک به ویروس کووید -۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۸۲۸ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شامل ۱۲ شهرستان می‌شود، از جمله مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و تربت جام، بستری هستند.

رحیمی افزود: تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه، هزار و ۱۱۴ نفر در مشهد، ۳۵۵ نفر در نیشابور، ۱۱۱ نفر در سبزوار، ۵۰ نفر در تربت جام و ۲۰۴ نفر در شهرستان تربت حیدریه به علت سندروم حاد تنفسی بستری یا مراجعه کرده بودند.

مسؤول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا کنون۱۸۳ بیمار مبتلا به ویروس کووید-۱۹ در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است که ۱۰۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  ۵۰ نفر شهرستان نیشابور، ۱۲ نفر شهرستان سبزوار، ۹ نفر شهرستان تربت حیدریه، ۴ نفر شهرستان گناباد و یک نفر نیز شهرستان تربت جام بستری هستند.

وی یادآور شد: بهترین روش در مراحل اولیه بیماری خود مراقبتی در منزل است و در صورت تشدید علائم و مشکلات تنفسی، فرد باید به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه و سپس به سطوح دو و سه ارجاع شوند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول