اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جمع مبتلایان به کرونا ویروس در لارستان به عدد 15 رسید

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با ابتلای 11 مورد جدید به کرونا ، مجموع مبتلایان به ویروس کووید 19 در لارستان به عدد 15 رسید.

جمع مبتلایان به

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، بهزاد رضایی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در لارستان تائید شده است.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با اشاره به اینکه با اضافه شدن این موارد جمع مبتلایان به بیماری کرونا ویروس در لارستان از ابتدا تا کنون به 15 نفر رسیده است، تصریح کرد: از بین بیماران شناسایی شده، 3 نفر حال عمومی مناسبی پیدا کرده  و ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه افراد ترخیص شده همچنان تحت پایش و مراقبت قرار دارند، خاطرنشان کرد: از بین مبتلایان جدید شناسایی شده نیز 3 نفر بستری‌ و بقیه افراد تحت مراقبت هستند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: بیمارستان و مجموعه بهداشتی درمانی این شهرستان طبق قوانین و با توجه به اصل صداقت و جلوگیری از شایعات، هر مورد مشکوک یا مبتلا را فقط با تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌کند.

رضایی تاکید کرد: مسیری که وزارت بهداشت در مقابله با این بیماری در پیش‌گرفته، مسیر شفافی است و اتفاقاتی که در حوزه ابتلا یا فوت ناشی از کرونا اتفاق می‌افتد به طور حتم اطلاع‌رسانی می‌شود می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول