اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ظرفیت تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از ظرفیت تشکل‌های دینی وابسته به تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی استان برای مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهد شد.

ظرفیت تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی رستمی عصر امروز در جلسه بررسی کمک‌های مردمی برای مقابله با کرونا که در تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سعی براین است تا از ظرفیت هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی وابسته به این اداره‌کل در راستای مقابله با ویروس کرونا گام برداریم.

وی افزود: گرچه شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مساجد شده است، اما باید ساز و کاری اندیشیده شود که مردم از فضیلت‌های معنوی ماه رجب المرجب برای حفظ و تقویت معنویت جامعه استفاده ببرند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد معنویت در جامعه تعطیل شود، اعلام کرد: اکنون که در این برهه از زمان شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مساجد شده است باید سعی کرد که حلقه وصل الهی و فرهنگ دعا و راز و نیاز با خدا همچنان میان مردم باقی بماند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: با رعایت مقررات بهداشتی و با دعا و نیایش برای حفظ و گسترش معنویات جامعه تلاش شود.

رستمی اعلام کرد: تمام تلاش ما ایجاد آرامش روحی و روانی میان مردم و جلوگیری از استرس و نگرانی است، عنوان کرد: اخیرا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی پویشی مردمی با عنوان پویش به توان ما به راه افتاده است که براساس این پویش هزینه‌ برنامه‌های مذهبی که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، در قالب بسته‌های سلامت صرف مناطق محروم می‌شود.

در این جلسه مقرر شد از ظرفیت سپاه، حوزه علمیه، قرارگاه خاتم‌الاوصیا نیز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده شود.

انتهای پیام/2330/72

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول