اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

همکاری 700 روان‌شناس با ستاد ملی مقابله با کرونا

وزارت بهداشت و سازمان روان شناسی و مشاوره مقرر کردند 700 نفر از روان‌شناسان و مشاوران داوطلب همکاری با سامانه 4030 ستاد ملی مقابله با بحران کرونا توسط سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره معرفی شوند.

همکاری 700 روان‌شناس با ستاد ملی مقابله با کرونا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،جلسه هماهنگی و تعامل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور و وزارت بهداشت با حضور محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره  و مسئولین سلامت روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد: 700 نفر از روان‌شناسان و مشاوران داوطلب همکاری با سامانه " 4030 " ستاد ملی مقابله با بحران کرونا توسط سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره معرفی شوند؛ همچنین در خصوص هدایت رسانه‌ها و نظارت بر چگونگی کاهش استرس و اضطراب کرونا از ظرفیت 30 هزار نفری سازمان استفاده شود.

 احمد حاجبی، مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در این جلسه تأکید کرد: به طور قطع ستاد ملی مقابله با بحران کرونا در زمینه مدیریت استرس و اضطراب حاصل از این بحران به همکاری جدی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور که خوشبختانه از روز اول بحران اقدامات بسیار موثری انجام داده است نیازمند است. به طور قطع از این پس به کمک بیشتری نیازمندیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول