اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

90 درصد اخبار کرونا در فضای مجازی دروغ است/دلسوزی مجازی را باور کنیم یا تحریم واقعی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی موجب ایجاد اضطراب در جامعه شده گفت: مردم اخبار مربوط به کرونا را تنها از رسانه ملی و دیگر رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند.

90 درصد اخبار کرونا در فضای مجازی دروغ است/دلسوزی مجازی را باور کنیم یا تحریم واقعی

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از مشکلاتی که ما امروز در بحث ویروس کرونا با آن مواجه هستیم اضطراب و نگرانی است که در جامعه ایجاد شده است.

وی افزود: متأسفانه اخبار غلطی که در فضای مجازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود اضطراب و نگرانی‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در میان مردم ایجاد کرده که البته من از مردم درخواست دارم اخبار مربوط به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از رسانه‌های رسمی و ازجمله رسانه ملی دنبال کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند تا از طریق فضای مجازی اهداف خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در داخل کشور ما دنبال کند و یکی از برنامه‌های دشمن همین ایجاد رعب و وحشت و اضطراب در میان مردم است.

سعیدی با بیان اینکه دشمنان ما هیچ گاه دلشان برای ما نسوخته خاطرنشان کرد: دشمن اگر در ماجرای کرونا وانمود می‌کند که دلسوز مردم ماست، چرا با تحریم‌های دارویی خود مشکلات متعددی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: تحریم‌های دارویی دشمن باعث شده تا حتی یک بسته قرص هم به زحمت توسط مردم تهیه شود و نبود و این تحریم دارویی مشکلات زیاد دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مردم به وجود آورده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: با این اقدامات دشمن چگونه می‌تواند ادعا کند دلسوز مردم ایران است و مردم باید هوشیار باشند و فریب اخبار و گفته‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نخورند.

سعیدی در پایان گفت: اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود 10 درصد راست و 90 درصد دروغ است و باید مردم هوشیار باشند که تحت تأثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نگیرند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول