اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرصت 3 ماهه برای تکمیل پرونده به متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در سنندج

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای اقدامات پیشگیرانه مالکانی که قبل از سال نسبت به پرداخت عوارض پروانه ساختمانی خود اقدام کنند تا پایان خرداد ماه سال آینده فرصت تکمیل فرآیندهای صدور پروانه را دارند.

فرصت 3 ماهه برای تکمیل پرونده به متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در سنندج

کمال کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:  تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از ازدحام شهروندان درروزهای پایانی سال برای آن دسته از متقاضیان صدور پروانه صورت گرفته است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: هرساله در ماه‌های پایانی سال شاهد حضور جمع کثیری از شهروندان برای دریافت صدور پروانه ساختمانی هستیم. 

وی بیان کرد: متاسفانه امسال بواسطه شیوع ویروس کرونا در ماه پایانی سال مشکلات و نگرانی‌های فراوانی برای شهروندان بویژه متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی بوجود آورده است. 

وی گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ازدحام شهروندان در شهرداری مناطق و نواحی تمهیداتی برای حفظ حقوق متقاضیان پروانه ساختمانی در راستای بهره مندی از تخفیفات عوارض در ماه جاری از سوی استانداری به شهرداری، نظام مهندسی و راه و شهرسازی ابلاغ شد. 

کاظمی اعلام کرد: شهرداری‌ها در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت با اتخاذ روش مناسب و بصورت غیرحضوری نسبت به صدور فرم دستور نقشه تا پایان مهلت مصوب تخفیف در عوراض را اعمال می‌کند. 

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها ملزم هستند پس از دریافت مشخصات ملک براساس ضوابط طرح تفصیلی نسبت به عوارض با اعمال تخفیف مصوب اقدام  کنند. 

کاظمی افزود: متقاضیانی که قبل از سال‌جاری نسبت به عوارض محاسبه شده خود اقدام کنند، تا پایان خردادماه سال آینده فرصت دارند نسبت به تهیه نقشه و انجام مراحل بعدی صدور پروانه ساختمانی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول