اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فراخوان خدمت‌رسانی نیروهای داوطلب مردمی، در خط مقدم مبارزه با کرونا در خراسان رضوی

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، از همکاری نیروهای داوطلب مردمی برای خدمت به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

فراخوان خدمت‌رسانی نیروهای داوطلب مردمی، در خط مقدم مبارزه با کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محسن ذاکریان اظهار کرد: این افراد در قالب فراخوان عمومی برای خدمت به بیماران بستری در مراکز درمانی مشهد اعلام آمادگی کرده اند که پس از طی دوره‌های آموزشی در دانشکده پزشکی به بیمارستان شریعتی اعزام شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است و تا کنون ۳۰ نفر از خانم و آقایان مشهدی در این اقدام خیر داوطلب شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیماران بستری در بیمارستان شریعتی به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری، بدون همراهی هستند و این موضوع باعث یاس و ناامیدی آنها می‌شود، خاطر نشان کرد: برخی از این بیماران در دوران سالمندی قرار دارند و نیاز به دریافت خدماتی هستند که تیم پرستاری به دلیل حجم بالای کار از ارائه این خدمات معذورند و تیم داوطلبین نقشی در این خصوص ایفا خواهند کرد.

ذاکریان گفت: همچنین به منظور دعوت مردم به اینکه ایام نوروز را در خانه سپری کنند، ۱۰۰ نفر از اساتید در نامه‌ای که در روزنامه‌ها منتشر خواهد شد مردم را به خود مراقبتی و در خانه ماندن دعوت کرده‌اند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در بازدیدی از بیمارستان شریعتی محلول‌های ضدعفونی کننده دست که در سایز کیف و جیب همکاران درمانی باشد بین تیم درمانی توزیع شد.

فراخوان همکاری پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، جهت اعزام به مناطق مورد نیاز کنترل و درمان ویروس کووید-۱۹

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به شیوع ویروس کووید- ۱۹ در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌های سراسر کشور نسبت به اعزام نیروی انسانی داوطلب در گروه‌های پزشکی و پیرا پزشکی اقدام کند.

داوطلبینی که مایلند در خط مقدم مبارزه با کرونا به همراهی و همیاری همکاران خود در دانشگاه‌های سراسر کشور بپیوندند مراتب آمادگی خود را از طریق نام‌نویسی به اینجا اعلام کنند.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول