اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره‌: با وجود تحریم‌های ظالمانه، بر کرونا پیروز می‌شویم

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره با اشاره به انتشار اخبار دروغ و سیاه‌نمایی‌‌ها علیه ایران در شرایط کنونی اعلام کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، ایران بر کرونا پیروز خواهد شد.

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره‌: با وجود تحریم‌های ظالمانه، بر کرونا پیروز می‌شویم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره امروز (چهارشنبه) با اشاره به انتشار اخبار جعلی و دروغ علیه ایران در پی شیوع ویروس کرونا در صفحه توئیترش اعلام کرد: «به آنهایی که با سوء‌استفاده از شیوع ویروس کرونا، فرصت را برای سیاه‌نمایی علیه ایران مغتنم دیده‌اند و اخبار دروغ تولید و ترویج می‌کنند، می‌گوییم؛ اگر از خدا نمی ترسید، اقلا به اخلاق انسانی پایبند باشید.»

در این پیام توئیتری آمده است: «کرونا از چین شروع شد و اکنون به بیش از یکصد کشور رسیده است. به رغم تحریم‌های ظالمانه، ایران بر کرونا پیروز خواهد شد.»

 

 

به گزارش فارس، شورای وزیران سعودی روز سه‌شنبه بیستم اسفند ماه مدعی شد که اقدامات ایران تلاش‌های جهانی برای مبارزه با کرونا را با مانع روبه رو کرده و این موضوع، اشاعه بیماری کرونا را مستقیما متوجه ایران می‌کند. در همین خصوص سید عباس موسوی به عربستان سعودی توصیه کرد از سیاسی کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه اجتناب ورزد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول