اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حضور مالک باشگاه ماشین سازی در تمرین شاگردان شیخ لاری/از عملکرد تیم راضی هستم

مالک باشگاه ماشین سازی در تمرین شاگردان احد شیخ لاری حضور یافت.

حضور مالک باشگاه ماشین سازی در تمرین شاگردان شیخ لاری/از عملکرد تیم راضی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمدرضا زنوزی مطلق، ظهر امروز- چهارشنبه 21 اسفند - همزمان با شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی، در محل تمرین تیم حضور یافت با اعضای کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

 زنوزی در این دیدار طی اظهاراتی با تشکر از تلاش‌های تمامی اعضای تیم به جهت انجام بازی‌های خوب در فصل جاری، بیان داشت: هر چند شاید نتایج ایده‌آل نبوده ولی بازی‌هایی که تیم ماشین سازی ارایه داده جزو بهترین‌های لیگ است و به همین منظور از تلاش و همتی که به کار گرفته‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم.

مالک باشگاه ماشین سازی با بیان اینکه پتانسیل این تیم بسیار فراتر از جایگاهی هست که در حال حاضر در جدول لیگ برتر دارد افزود: همه ما جزو یک خانواده هستیم و حیثیت تک تک نفرات ، اعتبار و حیثیت کل خانواده است، به همین دلیل باید برای دفاع از حیثیت‌مان هر چه در توان داریم را به کار گیریم.

 زنوزی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود جایگاه جدولی تیم ماشین سازی در 9 بازی باقی مانده لیگ در فصل جاری، خاطرنشان کرد: من به همراه مدیریت باشگاه قاطعانه از ادامه کار کادرفنی حمایت می‌کنیم و از شما می‌خواهم که همچون گذشته با توان و انگیزه بالا و همچنین تمرکز بیشتر، بهترین عملکرد را در زمین داشته باشید تا انشالله در پایان فصل به اهداف تعیین شده دست یابیم.

گفتنی‌ست، حسن آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی نیز طی صحبت‌هایی با تشکر از حضور  زنوزی در تمرین تیم، از حمایت‌های ایشان قدردانی کرد و خواستار تلاش و همت بیش از پیش بازیکنان در پاسخ به حمایت‌های زنوزی شد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول