اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

50 تن گندم احتکار شده در انباری در اراک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 50 تن گندم احتکار شده در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.

50 تن گندم احتکار شده در انباری در اراک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید نورالدین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های پلیس مبارزه با قاچاق کالا و احتکار است که در این راستا روز گذشته 50 تن گندم احتکار شده در انباری در اراک کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع ماموران این پلیس از احتکاری گندم در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک برای رسیدگی موضوع به محل اعزام و پس از مشاهده نسبت به پلمب انبار و تشکیل پرونده در این راستا اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: متاسفانه در این انبار حدود 50 تن گندم که در شرایط غیربهداشتی احتکار شده بود، احتکار شده بود که در بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مشخص شد انبار در سامانه انبارها ثبت نشده بود که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودروها 

حسینی همچنین از تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودروها تا 15 اردیبهشت سال 1399 خبر داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، رانندگان وسایل نقلیه ای که معاینه فنی شان در حال حاضر به اتمام رسیده و یا اعتبار گواهینامه شان منقضی شده است، نیازی به تمدید آن تا نیمه اردیبهشت سال آینده نخواهند داشت.

حسینی افزود: تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی خودروها، برای پیشگیری از ازدحام شهروندان در مراکز شماره گذاری و شیوع  بیماری کرونا، به منظور ارتقاء سطح سلامت عمومی افراد جامعه صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی خاطر نشان کرد: هم اکنون با توجه به بیماری کرونا و احتمال منتقل شدن آن به دیگران، شرایط مناسبی در مراکز تعویض پلاک، برای ارائه خدمات مورد نیاز به افراد، وجود ندارد و برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان، این مراکز تا 15 فروردین ماه تعطیل است.

این مقام انتظامی افزود: کلاس های تئوری و فنی آموزش آیین نامه، آزمون های آئین نامه و کسب مهارت نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا درحال حاظر در سطح استان مرکزی تشکیل نمی شود.

پملب واحد صنفی عرضه کننده مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در اراک

حسینی همچنین از پملب واحد صنفی عرضه کننده مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در اراک  خبر داد و گفت:‌ در بازرسی از این واحد صنفی 508 لیتر مایع ضدعفونی کننده غیرمجاز کشف شد. 

وی گفت: از آغاز طرح های مشترک پلیس و کارشناسان بهداشت در نظارت بر واحدهای صنفی، تا کنون تعدادی از واحدهای صنفی که نسبت به مقررات ابلاغی و بهداشتی پایبند نبودند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پلمب شده اند.
وی از پلمب یک واحد صنفی عرضه کننده مواد شوینده در یکی از محله های شهرستان اراک خبر داد و گفت:‌ در بازرسی از این واحد صنفی مقدار 508 لیتر ماده ضدعفونی کننده غیرمجاز کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان ادامه طرح های نظارتی پلیس و بهداشت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی اضافه کرد:  این واحد صنفی پلمب و متصدی آن با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول