اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

علی بابا آزمایشگاه نسل پنجم تاسیس می کند

شرکت علی بابا از تاسیس یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای توسعه و ارتقای فناوری های مرتبط با استاندارد نسل پنجم تلفن همراه خبر داده است.

علی بابا آزمایشگاه نسل پنجم تاسیس می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تکنولوژی نیوز، شرکت علی بابا که بزرگترین موسسه فعال در زمینه تجارت الکترونیک در چین محسوب می شود، قصد دارد به طور گسترده بر روی فناوری های نسل پنجم تلفن همراه سرمایه گذاری کند.

به همین منظور علی بابا آزمایشگاه جدیدی به نام ایکس جی تاسیس می کند و تحقیقات خود در زمینه استاندارد مخابراتی نسل پنجم را در این آزمایشگاه به پیش خواهد برد. در حال حاضر برخی اپراتورهای مخابراتی چین در حال راه اندازی دکل های نسل پنجم در سراسر این کشور هستند و شرکت های فناوری نیز آماده می شوند تا خدمات چندرسانه ای، تفریحی و حرفه ای متنوعی را با استفاده از ظرفیت شبکه های نسل پنجم به کاربران علاقمند ارائه دهند. چین تا پایان سال 2019 حدود 130 هزار دکل نسل پنجم تلفن همراه را در نقاط مختلف چین نصب کرده است.

علی بابا اعلام کرده که تحقیقات این شرکت منجر به عرضه اپلیکیشن های تازه ای با کارکردهای تفریحی، واقعیت مجازی، تجارت الکترونیک و غیره خواهد شد. علی بابا در حال حاضر 15 آزمایشگاه تحقیقاتی را با هدف گذاری های مختلف اداره و مدیریت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول