اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همه اقدامات شبکه دنا در وانفسای «کرونا»

شبکه استانی دنا در کهگیلویه و بویراحمد در طول سه هفته سخت کرونایی اقدامات زیادی انجام داده و برنامه‌های مختلفی چه از رادیو و چه تلویزیون پخش کرده است.

همه اقدامات شبکه دنا در وانفسای «کرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به اذعان بسیاری از کارشناسان، شبکه استانی دنا یکی از فعال‌ترین شبکه‌های رادیو و تلویزیونی استانی در سراسر کشور در این چند هفته سخت شیوع ویروسی کرونا در کشور بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان استانی تاکنون در همه جلسات پیشگیری و مقابله با کرونا از این خدمات و برنامه‌های خوب و متنوع شبکه استانی دنا قدردانی و تجلیل کرده‌اند.

رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص و در آخرین نشست ستاد پیشگیری از کرونا به اطلاع رسانی این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی  اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته‌های ما این است که خط فیبر نوری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج راه‌اندازی شود تا بهبود یافتگان کرونایی در این بیمارستان به تصویر کشیده شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ادامه داد: در صورت انجام این کار تلاش پرستاران در بیمارستان به صورت برخط به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

این مسوول با بیان اقدامات صدا و سیمای استان و برنامه‌هایی که تاکنون تولید شده اظهار کرد: یک هزار و 846 قسمت برنامه خبر و تولید محتوا در فضای مجازی به مدت 11 هزار و 578 دقیقه تهیه شده است.

وی به راه اندازی استودیو سلامت در این مرکز اشاره کرد و گفت: تاکنون 20 برنامه داشته‌ایم که مدت هر برنامه نیم ساعت بوده و در بین همه استان های کشور اقدامی بی‌نظیر به شمار می‌رود.

 

رئوف گفت: در این برنامه به صورت مستقیم با فرمانداران ارتباط برقرار می‌شود و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اعم از رئیس دانشگاه و معاون و سایرین حضور موثری در این برنامه داشته‌اند.

وی گفت: در راستای آرامش مردم ویژه برنامه زندگی همین جاست را راه‌اندازی کردیم و ویژه برنامه طنز راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان به برنامه نگاه روز و ویژه برنامه در استان نیز اشاره کرد که از نزدیک فعالیت‌های استان را همچون بحث ضد عفونی معابر و اماکن به تصویر می‌کشد.

ویژه برنامه صدای شما دیگر برنامه‌ای است که رئوف به آن اشاره کرد و گفت: در این برنامه نظرات مردم به مسوولان منعکس می‌شود و ویژه برنامه بی‌تعارف نیز یک برنامه نیمه چالشی است که با حضور مسوولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول