اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کارگاه تولید ماسک در شهرستان کیار راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در شهرستان کیار، شهر دستناء در قالب کار جهادی و با همت بانوان و خیرین این شهر راه اندازی شد.

کارگاه تولید ماسک در شهرستان کیار راه اندازی شد

با شیوع کرونا در کشور و چهارمحال و بختیاری، مردم خیر و جهادگر چهارمحال و بختیاری در کنار سایر استان‌ها به مبارزه با کرونا ویروس پرداختند.

افراد زیادی در کنار کادر درمان و پرسنل‌های بیمارستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه وارد میدان شده و به تهیه و توزیع اقلام پزشکی مشغول شدند.

در شهرستان کیار، شهر دستنا نیز خیرین و بانوان دست به کار شده و کارگاه تولید ماسک را راه اندازی کردند.

شهردار شهر دستناء در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شلمزار، گفت: ٢٠ نفر از بانوان این شهر در این کارگاه تولیدی بصورت جهادی مشغول به کارند و در صورت حمایت، آمادگی تولید حداقل یک هزار عدد ماسک را برای توزیع در سطح شهر، شهرستان و استان دارند.

آیت‌اله مظفری وانانی، اظهار داشت: مواد اولیه برای تولید این ماسک توسط خیرین و از پارچه‌های مطلوب تهیه شده و ماسک‌ها با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اختیار مردم  قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دستناء در ادامه، بیان کرد: این نوع گروه‌های جهادی، مدافعان سلامت هستند که این روزها هم پا با افراد دیگر در حال خدمت‌رسانی به آحاد جامعه‌اند.

رمضانی با بیان اینکه در تلاشیم با راه‌اندازی این کارگاه، نیاز شهرستان کیار را برطرف کنیم، تصریح کرد: ارائه کمک‌های فنی و پشتیبانی و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای ادامه کار ضروری است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول