اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازار میوه و تره‌بار همدان تعطیل نمی‌شود

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: بازار میوه و تره‌بار تعطیل نخواهد شد و همکاران ما حتی در ایام تعطیلات نیز به مردم خدمات می‌دهند.

بازار میوه و تره‌بار همدان تعطیل نمی‌شود

رضا البرزی‌دعوتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قیمت میوه‌های شب عید یک روز مانده به توزیع و در جلسه تنظیم بازار اعلام می‎شود اظهار کرد: قیمت میوه شب عید 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار و با توجه به شرایط پیش رو تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شایعه شده بازار میوه تعطیل می‌شود در حالی که کاملا نادرست است افزود: در این شرایط حساس بازار کاملاً باز خواهد بود و تعطیلی وجود نخواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه علاوه بر بازار در 50 نقطه شهر هم غرفه‌هایی برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از 25 اسفندماه این ایستگاه‌ها به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شده که غرفه‌ها شب قبل میوه را تحویل می‌گیرند و از ساعت هشت صبح آماده خواهند بود که میوه را توزیع کنند.

البرزی با بیان اینکه به دنبال این هستیم برای غرفه‌داران ماسک و دستکش تهیه کنیم خاطرنشان کرد: درخواست خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه دادیم.

وی گفت: سعی کردیم در تمام نقاط شهر غرفه در نظر بگیریم که مردم در نزدیک‌ترین محل نسبت به منزل خود بتوانند میوه مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه توزیع میوه تا پایان سال ادامه خواهد داشت اظهار کرد: البته سهمیه‌ای نیز در نظر گرفته شده تا در ایام تعطیلات نیز میوه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نیز بازار میوه و تره‌بار باز خواهد بود و تعطیلی نخواهیم داشت تا در این شرایط به مردم خدمات ارائه دهیم.

البرزی با بیان اینکه بازار هم میوه تهیه کرده و با قیمت مناسب به مردم ارائه خواهد داد تصریح کرد: در هفته گذشته با کاهش قیمت گوجه‌فرنگی و پیاز مواجه بودیم که اگر مردم تخلفی دیدند قطعا با شماره 124 در میان بگذارند.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی از اتحادیه، اتاق اصناف و سازمان صمت در بازار حضور دارد و نظارت را اعمال می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با اشاره به اینکه افزایش قیمتی در هفته گذشته نداشتیم خاطرنشان کرد: با توزیع میوه‌های تنظیم بازار نیز ثبات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: به همه فروشندگان میوه و تره‌بار توصیه شده موارد بهداشتی را رعایت کنند و دستورالعمل لازم  نیز به واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول