اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کجای انسانیت ایستاده‌ایم؟

ظالم همان کسی است که برای کوالاهای در آتش‌مانده جنگل‌های استرلیا اشک تمساح می‌ریزد ولی صدای شکستن استخوان‌های صدها انسان زیر پای ظلم و ‌جهل در هندوستان را نمی‌شنود.

کجای انسانیت ایستاده‌ایم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، تو چشم آبی نیستی که برایت سینه چاک دهند، شمع روشن کنند و هشتگ حمایت برایت ترند کنند. موبور و سفید پوست نیستی که برایت دل بسوزانند و در هزار فرسخ آن طرف‌تر دائیه و فدایی پیدا کنی تا برایت به سازمان ملل و حقوق بشر و صلیب سرخ نامه بزنند، بیانیه بلند بالا تدوین کنند، قلم بزنند و اخبار فجیع کشته‌شدنتان را در بوق و کرنا کنند.

تو مسیحی اروپایی نیستی که سردمداران عدالت و برابری برایت شعار سر دهند و موج رسانه‌ای راه بیندازند جرم تو این است که هندی هستی و مسلمان همین. انسانی که می‌خواهد که یکتاپرست باشد آن هم نه در عصر جاهلیت که در قرن ۲۱ که ادعای آزادی بیان و اندیشه را به یدک می‌کشد.

بمیرم برایت بمیرم که صدایت به جایی نمی‌رسد و هیچ‌کس و هیچ جا تو را نمی‌

بیند، بمیرم برایت بمیرم که مظلومانه در کنج ویرانی و تنهایی جان می‌دهی، جلو چشمانتان کودکانتان را زنده به گور می‌کنند، مردانتان را به صلابه می‌کشند و زنانتان را.

چرا برایت فریاد نمی‌زنند بأی ذنب قتلت؟ چرا تمام رسانه‌های دنیا لال شده‌اند؟ فریاد لرزان و مستاصل این پیرمرد را نمی‌شنوید؟ موج ترس و بی‌پناهی و ناچاری را در چشمانش نمی‌بینید؟ خاک بر سر این دنیا که این‌‌قدر حقیر و پست شده است.

از این درد مُردن هم رواست، به حکم پیامبر مهر ابطال باید زد به مسلمانیمان،‌ الحق هیچ یک از ما مسلمان نیستیم که فریاد مسلمین مظلوم را می‌شنویم و ساکت نشسته‌ایم.

کودکان غزه و یمن زیر باران موشک‌ها جان می‌سپارند، کودکان فلسطین و لبنان را آواره می‌کنند، بی‌گناهان سوریه را سر می‌برند و مظلومان هند را زنده زنده می‌سوزانند و قبر دسته جمعی درست می‌کنند و هنوز که هنوز است مسلمانان را تروریسم می‌خوانند این جماعت صهیون، داد به کدام عدالت‌خانه ببریم که امروز خود نمک هم گندیده است.

ماه رجب است، ماهی که به نام پدر عدل و داد امیر مومنان و مسلمان است و شرم دارم که بگویم که ما شیعه همان امیری هستیم که درآوردن خلخال از پای زن یهودی او را برآشفت و ما به نظاره فریاد استمداد برادران دینیمان نشسته‌ایم و کک هیچکداممان هم نگزید.

بی‌شرافتی که جنس و نژاد نمی‌شناسد، به لباس و منصب و مقام نیست، لیبرال همان کسی است که در مقابل کشتار نژادپرستانه و مظلومانه و وحشیانه ۲۰۰ میلیون مسلمان سکوت کرده، بی‌رگ همان کسی است که برای کوالاهای در آتش مانده جنگل‌های استرلیا اشک تمساح می‌ریزد ولی صدای شکستن استخوان‌های صدها انسان زیر پای ظلم و ‌جهل را نمی‌شنود.

خدایا تو بگو چه بر سر این دنیا آمده؟ باورم نمی‌شود اینجا دنیا است؟ همین‌قدر تباه؟ ما کجای انسانیت نشسته‌ایم؟

صاحب عصر وقت است که بازآیی.

================

یادداشت از الهام امینی

================

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول