اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ریشه‌کنی کرونا به اتحاد همگانی نیاز دارد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و هر چه در توان داریم به کار گیریم تا ویروس کرونا از ایران ریشه‌کن شود.

ریشه‌کنی کرونا به اتحاد همگانی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان با بیان اینکه دشمنان با ارائه آمار دروغ از شیوع کرونا به دنبال ضربه به ایران هستند، اظهار کرد: جلوگیری از شیوع گسترده و همه‌گیر شدن ویروس کرونا مهم‌ترین دغدغه مردم و مسؤولان در شرایط فعلی است.

او با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال شایعه‌پراکنی هستند، افزود: در این برهه از زمان همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و هر چه در توان داریم به کار گیریم تا ویروس کرونا از ایران ریشه‌کن شود.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه در این برهه از زمان انسان‌ها علاوه بر خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید به درگاه الهی نیز تمسک جویند، افزود: توکل به ائمه معصوم و اهل‌بیت (ع) همواره در سخت‌ترین شرایط مسلمانان را یاری کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده‌ها را برد و تهدیدات را نیز به فرصت تبدیل کرد، تصریح کرد: هرگاه انسان‌ها به گناه‌های جدیدی روی بیاورند، خداوند نیز بندگانش را با بلاهای جدید امتحان می‌کند و انسان باید با توکل و توسل به خداوند متعال از امتحانات الهی سربلند بیرون بیاید.

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، افزود: امنیت و سلامتی دو نعمتی هستند که همواره باید قدردان باشیم و انسان نیز باید همواره رعایت نکات بهداشتی را برای مهار ویروس کرونا مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول