اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

مسئول روابط‌عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه ۹ خرداد سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: زمان نام‌نویسی در این آزمون بنا به درخواست متقاضیان چهار روز تمدید شد.

تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدحسین موسوی  اظهار داشت: مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده به‌منظور تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نیست و داوطلبان می‌‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست‌نویس مبنی بر ارائه مدارک ذکرشده در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه کنند.

موسوی ادامه داد: بدیهی است در صورت ارائه نکردن هر یک از مدارک و مستندات ذکرشده، پذیرش متقاضیان لغو خواهد شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://23055.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان، سئوالات و موضوعات خود را مطرح و پاسخ صحیح را از کارشناسان مرکز دریافت کنند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول