اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همتی: قوانین در مجلس یازدهم بر اساس منافع ملت است نه طبقه‌ و قشری خاص

منتخب مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم گفت: قوانین مصوب در مجلس یازدهم باید بر اساس منافع ملی و منافع ملت باشد که اجرای آن باید منجر به تسری عدالت در جامعه شود نه اینکه برای طبقه و قشری خاص باشد.

همتی: قوانین در مجلس یازدهم بر اساس منافع ملت است نه طبقه‌ و قشری خاص

حسن همتی منتخب مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اولویت‌هایش در مجلس یازدهم با توجه به وعده‌های انتخاباتی اظهار داشت: واقعیت آن است که من هیچ قولی به مردم حوزه انتخابیه‌ام نداده‌ام.

وی افزود: منطقه شاهین‌دژ و تکاب چون قومیتی است من قول ایجاد وحدت و عدالت را به مردم حوزه انتخابیه‌ام دادم و به آنها گفتم که تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری صادقانه به کار خواهم گرفت.

** استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای برای حل مشکلات

منتخب مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم تصریح کرد: من در مجلس یازدهم از تمام ظرفیت‌های منطقه و حوزه انتخابیه‌ام استفاده خواهم کرد تا مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام را کاهش دهم. 

همتی گفت: در شاهین‌دژ و تکاب چندین معدن طلا وجود دارد که شهرت جهانی داشته و تلاش خواهم کرد در مجلس یازدهم موانع تولید را از پیش پای این معادن برداشته و تلاش کنم اشتغال در آنجا افزایش پیدا کند.

وی افزود: تلاش می‌کنم تا به مشکلات کارگران این معدن رسیدگی کرده و دغدغه‌های آنها را بکاهم.

** نباید قوانین مجلس برای طبقه خاصی باشد

منتخب مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:‌ قوانین مصوب در مجلس باید بر اساس منافع ملی بوده و سپس منافع ملت را در نظر بگیرد البته در این مسیر قوانین باید منجر به تسری عدالت در جامعه شود نه اینکه برای طبقه و قشری خاص باشد.

همتی با تاکید بر اینکه اولین اولویت من خدمت به نظام و سپس خدمت به مردم است، تصریح کرد: هر کاری که از دستم برآید برای جمهوری اسلامی ایران انجام خواهم داد.

** با فاسدین تعارف نخواهم داشت

وی گفت: در مسیر مبارزه با فساد و شفافیت در مجلس یازدهم تمام تلاشم را می‌کنم تا مردم حوزه انتخابیه‌ام مرا در اتاق شیشه‌ای حس کنند و این موضع یکی از اولویت‌های ویژه‌ام است.

منتخب مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم اظهار داشت: من به عنوان سرباز وطن و سرباز نظام با توجه به مطالبه مردم در زمینه شفافیت حداکثری تلاش می‌کنم در مجلس یازدهم طرح‌ها و لوایح مربوط به روشنگری را دنبال کرده و تعارفی با فاسدین نداشته و با آنها مبارزه خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول