اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

از شایعه تا واقعیت| واگذاری بیمارستان رحیمیان برای درمان بیماران کرونایی استان‌های دیگر صحت ندارد

سرپرست فرمانداری البرز گفت: شایعات منتشر شده مبنی بر واگذاری بیمارستان رحیمیان برای درمان بیماران کرونایی استان‌های دیگر صحت ندارد.

از شایعه تا واقعیت| واگذاری بیمارستان رحیمیان برای درمان بیماران کرونایی استان‌های دیگر صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در چند روز اخیر برخی افراد با انتشار شایعاتی در فضای مجازی از واگذاری بیمارستان رحیمیان قزوین برای درمان بیماران کرونایی استان‌های گیلان و مازندران خبر داده بودند.

این در حالی است که نصیری فرماندار البرز این نکته را تنها یک شایعه دانسته و قویا آن را تکذیب می‌کند.

محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به برخی شایعات منتشر شده در رابطه با واگذاری بیمارستان کرونایی برای درمان بیماران کرونایی استان‌های دیگر اظهار کرد: شهروندان محترم به شایعات بدون سند منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

وی افزود: بیمارستان رحیمیان مدتها به دلایل مختلف تعطیل بود اما با تلاش‌های صورت گرفته توسط استاندار، نمایندگان مجلس و فرمانداری شهرستان این بیمارستان در ابتدای اسفندماه بازگشایی شد.

نصیری عنوان کرد: این بیمارستان برای درمان بیماران شهرستان البرز است و با تمام توان هم به این مأموریت خود عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که استان درگیر بیماری منحوس کرونا است اولویت درمان بیماران مبتلای هر شهرستان نیز در همان شهرستان است و بنابراین بیمارستان رحیمیان در حال حاضر به بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان البرز خدمات ارائه می‌دهد.

سرپرست فرمانداری البرز تصریح کرد: در شرایط فعلی که انتقال مسافر نیز از استانی به استان دیگر به سختی و با محدودیت روبرو است بدون شک نمی‌توان باور کرد که بیماران کرونایی را به استان دیگر منتقل کنند.

وی اضافه کرد: هرگز بحث انتقال بیماران کرونایی از استان دیگر به شهرستان البرز صحت نداشته و برخی‌ها با این صحبت‌ها و شایعات به‌دنبال ایجاد نا امیدی در بین مردم هستند.

نصیری در پایان یادآور شد: با تمام توان به بیماران این شهرستان خدمات ارائه خواهیم داد و از مردم می‌خواهیم به این شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول