اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خدمات رسانی مامای نیکوکار به مادران باردار ایلامی

مامای نیکوکار ایلامی در شرایطی که مراجعه مادران باردار به بیمارستان‌ها خطر آفرین است، تصمیم گرفته تا به این قشر آسیب پذیر در منازلشان به آنها خدمات ارائه دهد.

خدمات رسانی مامای نیکوکار به مادران باردار ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این ایام که مسوولین بهداشت و درمان به ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا توصیه دارند. یکی از گروه‌های در معرض خطر، خانم‌های باردار هستند که لازم است به منظور حفظ سلامت مادر و جنین همواره  تحت نظارت نیروهای بهداشتی باشند، اما باتوجه به شرایط این بانوان، حضور بیرون از منزل ممکن است مشکلاتی برای این افراد به وجود آورد.

خدمت رسانی به مادران باردار ایلامی در منزل خودشان

 در این بین خانم فاطمه محمدی کارشناس مامایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر، خارج از وظیفه اداری خود برای کمک به این بانوان در شهرستان‌های دره شهر و بدره وارد میدان مبارزه با بیماری کرونا شده است و با انتشار شماره و تشکیل گروه‌های مردم نهاد از این مادران خواسته درصورت هر گونه سوال و مشکل با وی تاس گرفته تا او به صورت رایگان خدمت رسانی کند و در صورت نیاز به منزل افراد مراجعه کرده و افراد را معاینه کند.

خانم‌های باردار شهرستان‌های دره‌شهر و بدره می‌توانند درصورت مشکل با شماره تلفن ۰۹۰۲۸۴۶۰۳۲۵ تماس یا در گروه‌های تشکیل شده عضو و به صورت ۲۴ ساعته به صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای، بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

کاش می‌توانستم خادم تمامی مادران باردار ایلامی باشم

این مامای نیکو کار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، می‌گوید: این کار تنها برای رضای خدا و همچنین مردم این شهرستانها صورت گرفته است.

وی افزود: کاش وقت و توانایی‌ام اجازه می‌داد تا می‌توانستم دامنه کمک‌هایم را بیشتر کنم و تمامی مادران باردار ایلامی را معاینه کنم.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول