اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لغو پروازهای رفت و برگشت تهران - لامرد تا پایان سال

مدیر فرودگاه بین‌المللى لامرد گفت: به دلیل شیوع بیمارى کرونا پرواز تهران به لامرد و لامرد به تهران تا پایان سال کنسل شد.

لغو پروازهای رفت و برگشت تهران -  لامرد تا پایان سال

پرویز میرى امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: به دنبال شیوع بیمارى کرونا در کشور، دستورات مراقبتى در ترمینال‌هاى ورودى و خروجى فرودگاه بین‌المللى با همکارى شبکه بهداشت و درمان لامرد و به وسیله دستگاه‌هاى تب‌سنجى انجام مى‌شود.

وى افزود: سالانه اسفند یکى از ماه‌هاى شلوغ بود و در فرودگاه‌ها هیاهوى فراوانى وجود داشت اما اکنون به دلیل شیوع بیمارى کرونا، ٨٠ درصد از پروازها توسط ایرلاین‌ها کنسل شده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللى لامرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرواز تهران- لامرد- تهران تا پایان سال به دلیل شیوع بیمارى کرونا ویروس کنسل شده است.

میرى ادامه داد: پس از انجام هر پرواز در فرودگاه لامرد، ترمینال‌هاى ورودى و خروجى، گیت‌هاى بازرسى، گارى بارى، پله هواپیما و همه تجهیزات ضدعفونى و گندزدایى مى‌شوند همچنین همه لوازم بهداشتى در اختیار پرسنل فرودگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول