اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پلمب 27 مغازه در تنگستان با هدف پیشگیری از کرونا

رئیس صنعت، معدن و تجارت تنگستان از پلمپ 27 باب مغازه این شهرستان با هدف پیشگیری از بروز بیماری ویروسی کرونا خبر داد.

پلمب 27 مغازه در تنگستان با هدف پیشگیری از کرونا

آزاده محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد  پدافند غیر عامل شهرستان مبارزه  و به جهت پیشگیری از شیوع و یا سرایت این ویروس  در سطح شهرستان و علیرغم اخطاریه ها و تذکراتی که به صنوف مختلف در شهرستان داده شده بود باز هم مشاهده گردید و برخی صنوق مصوبات را نادیده و اقدام به بازگشایی واحد خود نمودند که با همکاری فرمانده نیروری انتظامی شهرستان و  اتاق اصناف ٫اداره صمت شهرستان و با همراهی شبکه  بهداشت  نسبت به پلمپ تعداد 27 باب مغازه در بخش ساحلی تنگستان اقدام شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تنگستان خاطرنشان کرد: پلمپ 27 باب مغازه در گورکات بخش دلوار و شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی اظهار داشت: باتوجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و تاکیدات فرماندار شهرستان  از مورخ 17 اسفندماه تمامی واحدهای صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی و قصابی و کالای پزشکی  و تعمیرگاههای خودروتا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می باشد.

 وی اضافه کرد: درصورت مشاهده فعالیت صنوف فوق از تاریخ اعلام شده، آن واحد متخلف شمرده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمپ خواهد شد.
 
محمد یادآور شد: تلفن 35223899اتاق اصناف شهرستان و سامانه 124بازرسی و 35225511 اداره صمت آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول