اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جمع آوری پسماند در شرایط فعلی کار خطرناکی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این روزها در سازمان پسماند اقدامی جهادی صورت می گیرد و با خطر فراوان پسماندهای شهر جمع آوری می شود.

جمع آوری پسماند در شرایط فعلی کار خطرناکی است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر خطاب به حناچی شهردار تهران گفت: من به شما و همکاران تان خسته نباشید می گویم شما سال ۹۸ را با کلی از مشکلات پشت سر گذاشتید.

وی افزود: همکاران ما در خانواده شهرداری در همه عرصه های سال ۹۸ خدمات ارزنده ای ارایه کردند و این موضوع می طلبد که از همه مدیران تشکر ویژه شود.

میرلوحی گفت: امروز آنچه در بهشت زهرا، میادین میوه و تره بار و شهروند و خیلی از سازمان های دیگر رخ می دهد اقدامات جهادی است و نباید آنها را فراموش کرد.

وی تصریح کرد: امروز چه کسی است که بتواند اقدامات سازمان پسماند را نبیند و متوجه نباشد که با چه خطری پسماندهای این شهر که عفونی است و خطرناک در حال جمع آوری است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز سازمان آتش نشانی شهر تهران بدون آنکه در برخی از حوزه ها مسوولیتی داشته باشد دارد کارهای بزرگی نظیر ضدعفونی معابر انجام می دهد.

وی خطاب به مردم گفت: التماس می کنم از شما تا این روزها در خانه بمانید تا زنجیره انتقال این بیماری از بین برود و بتوانیم در کنترل آن موفق باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول