اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پلمب ۴۲ واحد صنفی در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به پلمب واحدهای صنفی متخلف گفت: ۴۲ واحد صنفی متخلف شامل قلیان سرا، گیم نت، قهوه‌خانه و غیره طی روزهای اخیر به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب‌شده‌اند.

پلمب ۴۲ واحد صنفی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید جلال سیدمحمدی امروز در جلسه نظارت و کنترل بر بازار با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در راستای مدیریت واحدهای صنفی، مقابله با شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت مردم و صاحبان واحدهای صنفی، ساعت کاری واحدهای صنفی محدود و تا ساعت ۱۹ است که پس‌ازاین ساعت، واحدها باید تعطیل شوند.

وی با بیان اینکه باید شرایط به‌گونه‌ای مدیریت شود که کمترین آسیب به مردم وارد شود، افزود: با توجه به اهمیت و جدیت موضوع، با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ضرورتی ندارد تا برخی از مشاغل تا پاسی از شب دایر باشند، تصریح کرد: نانوایی‌ها، خواروبارفروشی، قصابی‌ها، میوه و تره‌بار، مرغ و ماهی، داروخانه‌ها، لبنیات و تجهیزات پزشکی که فعالیت آن‌ها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنا هستند.

سید محمدی با بیان اینکه شرایط برای همه ما سخت است، افزود: هر آنچه باعث می‌شود وضعیت بهبود یابد، رعایت بهداشت فردی توسط مردم و عدم حضور در تجمعات است.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار باید تشدید یابد، گفت: میزان خرید میوه مردم، نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط موجود کمتر خواهد شد ولی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره پلمب پنج واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی طی روزهای اخیر بیان کرد: ۴۲ واحد صنفی متخلف شامل قلیان سرا، گیم نت، قهوه‌خانه و غیره طی روزهای اخیر به دلیل  عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب‌شده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول