اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح پنجمین کارگاه تولید ماسک توسط کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از راه‌اندازی پنجمین کارگاه تولید ماسک توسط این نهاد در استان کرمان خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه 10 هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

افتتاح پنجمین کارگاه تولید ماسک توسط کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یحیی صادقی از راه‌اندازی پنجمین کارگاه تولید ماسک توسط این نهاد در استان کرمان خبر داد اظهار داشت: دو تا از این کارگاه‌ها در شهر کرمان و مابقی در شهرستان‌های سیرجان، بم و رفسنجان راه‌اندازی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: در این کارگاه‌های خیاطی تعدادی از بانوانی که توسط کمیته امداد آموزش‌های خیاطی را فراگرفته بودند فراخوانده شده و به صورت سه شیفت به تولید ماسک مشغول هستند.

وی با بیان اینکه تولید این ماسک‌ها با مجوز معاونت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کاملا بهداشتی در حال انجام است، بیان کرد: اولویت توزیع ماسک‌های تولیدی توسط این نهاد با مددجویانی است که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و توانایی تهیه ماسک را ندارند و ماسک‌های تولیدی مازاد بر نیاز نیز تحویل کارگروهی در استانداری کرمان می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول