اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کوتاهی‌ در تحقق اهداف مبارزه با کرونا قابل‌بخشش نیست

رئیس کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: به‌منظور دست‌یابی به اهداف ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان، تلاش حداکثری مورد انتظار بوده و کوتاهی‌های احتمالی قابل‌بخشش نیست.

کوتاهی‌ در تحقق اهداف مبارزه با کرونا قابل‌بخشش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، قاسم شریفی یکشنبه‌شب در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود اظهار کرد: تشکیل کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد شهرستانی متناظر با اعضای کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان با حضور دستگاه‌های نظارتی همانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل محیط‌زیست و تعدادی از بهترین و باتجربه‌ترین مدیران ستادی و اجرایی راه‌اندازی شده است.

رئیس کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان ادامه داد: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و معاونان علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود در این کمیته عضویت دارند.

شریفی بیان کرد: انتظار ما از همه شهرستان‌ها، تشکیل کمیته متناظر با اعضای استانی کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان برای ارزیابی و بازرسی است.

وی گفت: ارزیابی از فعالیت‌های فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استانی و ادارات شهرستانی در راستای مقابله با کرونا به انسجام و متوازن شدن فعالیت‌ها کمک می‌کند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان افزود: وظیفه شرعی، اخلاقی و اداری همه مسؤولان رده‌های مختلف استانی و شهرستانی، حفظ سلامت هم استانی‌ها و کمک به مقابله با بیماری و پیشگیری از شیوع آن در سطح جامعه است و همه امکانات باید برای این مهم بسیج شود.

شریفی بیان کرد: به‌منظور دست‌یابی به اهداف ستاد، تلاش حداکثری مورد انتظار بوده و کوتاهی‌های احتمالی قابل‌بخشش نیست.

وی گفت: مردم و مسؤولان استان سمنان دست در دست هم داده‌اند تا شرایط ایده آلی را فراهم کنند؛ اما تلاش همه‌جانبه انجام‌شده باید استمرار یابد.

رئیس کمیته بازرسی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: انرژی و امکانات باید طوری تقسیم شود که اگر دوران همه‌گیری ویروس طولانی شد، با همان سرعتی که الآن در حال مبارزه هستیم، در ادامه فعالیت‌ها نیز تداوم یابد یا حتی پررنگ‌تر و باکیفیت‌تر پیش برویم.

انتهای پیام/74001/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول