اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: زمان ثبت نام (غیرحضوری) پذیرفته‌شدگان مرحله «تکمیل ظرفیت مجدد» دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه 98 این دانشگاه در بهمن ماه، تا 22 فروردین ماه 99 تمدیدشد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: با توجه به اعلام نتایج قطعی پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت مجدد» دوره‌های کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی در بهمن‌ماه سال ۹۸، پذیرفته‌شدگان  این دوره‌ها می‌بایست با توجه به راهنمای ثبت شده در سامانه جامع آموزشی هم آوا نسبت به بارگذاری مدارک (به صورت غیرحضوری) در این سامانه اقدام کنند و اطلاع‌رسانی در این خصوص به عهده مراکز آموزشی می‌باشد.

*  ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی از امروز آغاز شد

وی افزود: این دسته از پذیرفته‌شدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره‌های کاردانی از امروز ۲۶ اسفندماه و در دوره‌های کارشناسی از روز سه‌شنبه  ۲۷ اسفندماه سالجاری، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ فرودین‌ماه سال ۱۳۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

* زمان ثبت نام برای دانشجویان  واحدهای استانی در سال آینده اعلام می شود

محسن محمدزاده بیان کرد: زمان بندی سایر فرآیندهای مربوط از قبیل ثبت‌نام، انتخاب واحد و ثبت مغایرت (اعم از موثر و غیر موثر) که می‌بایست توسط واحدهای استانی، مراکز آموزشی و پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری انجام پذیرد، در سال ۱۳۹۹ متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول