اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود+فیلم

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر از توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود، خبر داد.

توقیف تریلری که خودروهای پلاک تهران را به بوشهر آورده بود+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یک دستگاه تریلر با هشت دستگاه خودرو پلاک تهران در خیابان طالقانی به‌وسیله پلیس راهور توقیف شد که صاحبان خودرو از طریق هوایی وارد بوشهر شده و خودروهای خود را با تریلر فرستاده بودند تا مورداستفاده قرار دهند که با هوشیاری پلیس راهور این خودروها متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ حاجی‌زاده ظهر امروز بابیان جزئیات این اظهار داشت: ساعت هفت صبح امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۸ در بازدید از سطح شهر در راستای کنترل ترافیک در مسیر میدان مطهری به سمت صلح آباد یک دستگاه تریلی خودروبر دوطبقه حامل هشت خودرو را مشاهده کردیم که به آن مشکوک شدیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: در بررسی‌ها متوجه شدیم دو خودرو ردیف آخر پلاک استان‌های دیگر و در میان آن کلاً خودرو پلاک تهران جا داده‌شده است، همه هم خودروهای گران‌قیمت از لانکروزر، BMW، و مزدا و دو خودرو ایرانی با پلاک تهران در عقب که در بررسی بیشتر دیدیم ۶ خودرو پلاک تهران و دو خودرو پلاک شهرستان هستند.

 

 

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو با راننده صحبت کردیم که جریان از چه قرار است که ابتدا از بیان حقایق امتناع کرد اما بعد که گفتیم ماشین را به پارکینگ می‌بریم و به شیوه پلیسی وارد شدیم اعتراف کرد برای هر خودرو بین ۱.۵ میلیون‌تا ۲ میلیون کرایه از افراد گرفته‌ام و از تهران بارگیری کرده‌ام تا در بوشهر پیاده کنم؛ خانواده‌هایشان نیز با پرواز به بوشهر آمده‌اند و در خانه مبله‌ها و هتل‌ها ساکن شده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماشین‌ها را به پارکینگ انتقال داده و راننده نیز برای بررسی تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع انتظامی است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل جلوگیری از خودروهای غیربومی و دستور ملی که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صادرشده این عمل جرم محسوب می‌شود و به‌نوعی قانون را دور زده‌اند که این خودروها وارد بوشهر شوند چون در مرز زمینی از تهران تا بوشهر از تردد آنان جلوگیری می‌شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول