اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امکان بازدید 350 خانه تاریخی و 13 موزه تهران به صورت آنلاین

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از امکان بازدید 350 خانه تاریخی و 13 موزه تهران به صورت آنلاین در ایام نوروزی خبر داد.

امکان بازدید 350 خانه تاریخی و 13 موزه تهران به صورت آنلاین

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز با توجه به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: تمام برنامه‌های ما متمرکز بر فضای مجازی شده و ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به موضوع میراث فرهنگی و تاریخی مدنظر قرار دارد.

وی اعلام کرد: امکان بازدید مجازی در حال حاضر از 13 موزه تهران فراهم شده و این اقدام از طریق مراجعه شهروندان به سایت http://visit.tehran.ir/قابل مشاهده است. 

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود:‌همچنین تورهای مجازی طی 48 ساعت آینده روی همین سایت برگزاری می‌شود و مسابقاتی نیز مرتبط با همین تورها با محوریت آموزشی خواهیم داشت.

کاظمی خاطرنشان کرد: فاز نخست سامانه جامه گردشگری تهران راه‌اندازی شده که تا 2 روز آینده رونمایی خواهد شد و از طریق آن 350 خانه تاریخی تهران و 70 نقطه تاریخی و امکان مختلف قابل مشاهده است.

وی افزود: هر شب نیز قصه‌های تهران در 100 ثانیه به صورت پادکست ارائه می‌شود و معرفی کتاب تهران نیز به صورت مجازی خواهیم داشت.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: دفترچه بازی خانگی با محوریت گردشگری با همکاری دانشگاه تهران و میراث فرهنگی عرضه می‌شود و به طور کلی در ایام نوروز همه امکان تاریخی مذهبی و گردشگری به صورت آنلاین قابل ارائه خواهد بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: مسابقاتی نیز که به صورت مجازی برگزار می‌شود جوایز آن تورهای یک روزه پس از پایان بیماری کرونا در پایتخت خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول