اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کاهش 50 درصدی مسافر در ترمینال‌های آذربایجان‌شرقی/ممنوعیت ورود به استان نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از کاهش 50 درصدی مسافر در ترمینال‌های استان هستیم.

کاهش 50 درصدی  مسافر در ترمینال‌های آذربایجان‌شرقی/ممنوعیت ورود به استان نداریم

اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در اثر شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش 45 تا 50 درصدی مسافر در ترمینال‌های آذربایجان‌شرقی هستیم.

اروجعلی علیزاده افزود: این کاهش در تردد صرفا در بخش مسافر اتفاق افتاد و حوزه حمل و نقل بار نهایتا پنج درصد کاهش را به خود دیده است.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار فارس در تبریز مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت ورود به استان تصریح کرد: در هیچ‌کدام از مبادی ورودی استان ممنوعیت و محدودی برای خودرو با پلاک‌های غیر بومی و یا نفرات وجود ندارد.

علیزاده، در عین حال بر مستقر بودن اکیپ‌های در ورودی‌ها و خروج‌های جاده‌ای استان خبر داد و تاکید کرد: اکیپ‌هایی از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، هلال احمر، بهداشت و درمان و پلیس راه حضور دارند که وظیفه کنترل تردد ورود و خروج را بر عهده دارند.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: اکیپ‌های مستقر در راه‌ها با روش‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به غربالگری و کنترل مسافران اقدام می‌کنند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/60014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول