اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف 80 هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی /دو نفر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 80 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده تقلبی در استان خبر داد و گفت: در این میان دو نفر دستگیر شدند.

کشف  80 هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی /دو نفر دستگیر شدند

سید جعفر حسینی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، برخی از افراد فرصت طلب از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به احتکار و یا ساخت مواد شوینده تقلبی می کنند که این موضوع مشکلاتی را برای هموطنان مان ایجاد کرده است، بنابراین نظارت بر فعالیت مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت مستمر از سوی پلیس استان البرز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و با انجام اقدامات تخصصی از جابه جایی الکل و مواد ضد عفونی کننده تقلبی در سطح وسیع توسط یک دستگاه خودرو نیسان در منطقه «سهرابیه» شهرستان ساوجبلاغ مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: خودرو مورد نظر تحت تعقیب ماموران پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متوقف و راننده دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

جعفری گفت: متهم در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که در صدد انتقال این محموله برای کارگاه الکل سازی است که اقدام به تهیه مواد ضد عفونی کننده و مواد خوراکی به صورت غیر استاندارد و غیر بهداشتی می‌کند .

وی بیان کرد: ماموران پس از اعزام به کارگاه در بازرسی از آن جا  4 دستگاه تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده، یک دستگاه لیبل زن، 80 هزار و 860 لیتر ماده ضد عفونی کننده تقلبی، 24 هزار لیتر آبلیموی غیر استاندارد، 60 قوطی آماده پرکردن مایعات ضدعفونی تقلبی و غیر بهداشتی، 120 هزار لیبل و برچسب‌های مختلف کشف شد.

جعفری خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی این کارگاه پلمب و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم فهیم استان البرز در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوکی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول