اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

چهارشنبه آخر سال آرام در فارس/ وقتی مردم همراهی می‌کنند

درحالی‌که این روزها مردم ایران عزیز مانند دیگر کشورها روزهای کرونایی را به سر می‌برند و این ویروس تعدادی ازهموطنان را روانه بیمارستان کرده وهمچنین بسیاری از مردم برای فرار از این ویروس ترجیح می‌دهند در خانه بمانند.

چهارشنبه آخر سال آرام در فارس/ وقتی مردم همراهی می‌کنند

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، به لحظه و چهارشنبه پایانی سال نزدیک شده‌ایم و همه‌ساله در چنین شبی هایی آمار مصدومان چهارشنبه سوزی اطلاع‌رسانی می‌شد ولی امسال مهربانی و همراهی مردم موجب شد تا این لحظه تلفن‌های اورژانس وآتش‌نشانی برای نجات مصدومان صدای تلفن  های 115 و125 هنوز به صدا در نیامده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس  استان فارس خبر داد: در شب چهارشنبه تا این لحظه هیچ مأموریتی نداشتیم، این را مدیون همراهی و دلسوزی مردم هستیم.

 حسن همتی از سکوت عملیات اورژانس در چهارشنبه‌سوری امسال خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه یعنی ساعت 19:30 شب چهارشنبه، اورژانس هیچ مأموریتی در رابطه چهارشنبه‌سوری نداشته است.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: در سال گذشته در زمان مشابه اورژانس شیراز 70 مأموریت انجام داده بودیم و سکوت امسال را مدیون دلسوزی و همراهی مردم فهیم شهر شیراز هستیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز نیز گفت: آتش‌نشانی شیراز تا این لحظه هیچ مأموریت مرتبط با چهارشنبه‌سوری نداشته است.

علیرضا عدلو بابیان اینکه امسال مردم با نیروهای خدمات رسان همراهی لازم را داشتند، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مأموریتی برای چهارشنبه‌سوری گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز افزود: البته این سومین سال است که ما در شب چهارشنبه‌سوری عملیاتی را انجام نمی‌دهیم چراکه بیشتر عملیات مربوط به‌روزهای قبل از چهارشنبه‌سوری است که امسال فقط یک مورد گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شیراز امسال با توجه به شرایط  وجود، همکاری لازم را داشتند تا فشار بیشتری بر روی سازمان‌های خدمات‌رسانی و درمانی وارد نشود.

انتهای پیام/9810013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول