اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قربانیان کرونا در ایتالیا از 2500 نفر فراتر رفت

مقامات ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 345 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در ایتالیا به 2503 نفر برسد.

قربانیان کرونا در ایتالیا از 2500 نفر فراتر رفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات بهداشت و درمان ایتالیا روز سه‌شنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 345 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در ایتالیا به 2503 نفر برسد.

همچنین در این مدت، تست ابتلا به کرونای 3 هزار و 526 نفر دیگر در این کشور اروپایی مثبت اعلام شد تا شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا به 31 هزار و 506 نفر برسد.

بر اساس اعلام مقامات ایتالیایی، از ابتدای شیوع کرونا در این کشور تا کنون 2 هزار و 941 نفر نیز در این کشور بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

طبق آخرین آمارها در جهان درباره وضعیت شیوع کرونا، چین که ابتدا شیوع کرونا از این کشور شروع شد در حال حاضر توانسته در مهار این ویروس به دستاورهای خوبی برسد. بعد از چین، ایتالیا در رتبه دوم شیوع کرونا در جهان قرار دارد. 

تا به امروز سه شنبه، شمار مبتلایان به کرونا در چین به ۸۰۸۸۱ نفر رسیده که از این تعداد ۶۸۶۹۴ نفر درمان شده‌اند.شمار جان باختگان در چین به ۳۲۲۶ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول