اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پتروشیمی لردگان ۲۴ ساعته ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل پتروشیمی لردگان با اشاره به اقدامات ویژه مجتمع پتروشیمی در برابر شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات ضدعفونی تنها به مجتمع ‏محدود نمی‌شود و تمامی مناطق همجوار هم ضدعفونی می‌شود.

پتروشیمی لردگان ۲۴ ساعته ضدعفونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، محسن محمدی با اشاره به اشتغال یک‌هزار و 600 نفر نیروی کار در پتروشیمی لردگان گفت: ابتلای هرکدام از این افراد به ویروس کرونا زمینه انتشار و شیوع این ویروس در میان دیگر کارکنان این شرکت بزرگ را ایجاد می‌کند.

وی افزود: به همین دلیل در رابطه با کاهش نیرو‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا از ابتدای هفته گذشته دورکاری ابلاغ شده است که در تمام بخش‌ها در حال اجراست و تمرکز مجتمع بر دورکاری نیرو‌ها با توجه به درخواست نیرو‌ها و شرایط کار است.

مدیرعامل پتروشیمی لردگان با اشاره به ضدعفونی 24 ساعته مجتمع اظهار داشت: اقدامات ضدعفونی تنها به مجتمع ‏محدود نمی‌شود و تمامی مناطق همجوار هم ضدعفونی می‌شود.

محمدی عنوان کرد: اقدام مهم دیگری که در مجتمع و مناطق همجوار انجام شده توزیع آب ژاول بین هفت هزار خانواده در منطقه بوده است.

وی توزیع مواد ضدعفونی در محیط کار و ضدعفونی دست در تمام محیط‌های کاری، انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطوح با تشکیل گروه‌های عملیاتی، خرید و توزیع مواد ضدعفونی سطوح در تمامی واحد‌های مجتمع برای ضدعفونی محیط‌های کاری و وسایل اتاق کار، کنسلی تمامی سمینار‌های آموزشی، جلسات و مراسمات در سطح مجتمع و انجام عملیات تب سنج در زمان ورود کارکنان در تمامی شیفت‌های کاری را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا دانست.

مدیرعامل پتروشیمی لردگان همچنین از تهیه ماسک‌های فیلتردار و توزیع میان پرسنل، حذف غذا‌های کبابی و ماست و قرار دادن مرکبات در سبد غذایی کارکنان و ممانعت از حضور کارکنان دارای بیماری خاص در مجتمع خبر داد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول