اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تعویق برگزاری همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی

دبیر اجرایی همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی از تعویق برگزاری همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و تمدید مهلت ارسال مقالات به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تعویق برگزاری همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی

منصور کوهی رستمی دبیر اجرایی همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد، این روزها کشورمان درگیر انتشار ویروس کرونا است و در راستای هشدارهای  وزارت بهداشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراقبت‌های پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های علمی فرهنگی و هنری که قرار بود در فروردین و اردیبهشت در کشور برگزار شود به تعویق افتاده است.

وی افزود: براین اساس کمیته علمی و اجرایی همایش ملی "کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی" زمان برگزاری این همایش را در تاریخ 25 و 26 آذرماه سال 99 و مهلت ارسال مقالات را نیز تا 15 مهرماه 99 تمدید کرد. 

رستمی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت جهت نگارش و ارائه مقالات خود استفاده کنند، عنوان کرد: اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کتابدارانی که قبلاً مقالات خود را ارسال کرده‌اند، می‌توانند  مقالات خود  را اصلاح  و ارسال نمایند.

وی گفت: این همایش در محورهای خدمات و برنامه‌های متناسب با نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های عمومی و اجتماع‌سازی، کتابخانه‌های عمومی به مثابه یک تکنولوژی اجتماعی، کتابخانه‌ها در سپهر عمومی، کتابخانه‌های عمومی و آسیب‌های اجتماعی، کتابخانه‌های عمومی و بحران طبیعی، جنبه‌های اقتصادی کتابخانه‌های عمومی: تولید اشتغال، کارآفرینی و کسب‌وکار و مفاهیم اجتماعی مرتبط با کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استادان،  پژوهشگران، دانشجویان، کتابداران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات تا 15 مهرماه به سایت www.hamayesh.ipla.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول