اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملکردمان را وزارت ورزش ارزیابی کرده است/ آخرین باری که عیدی گرفتم را به یاد نمی‌آورم

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌و‌گوی نوروزی در مورد ورزش اصفهان در سال گذشته سخن گفته است.

عملکردمان را وزارت ورزش ارزیابی کرده است/ آخرین باری که عیدی گرفتم را به یاد نمی‌آورم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سال 98 برای ورزش اصفهان فراز و نشیب‌های زیادی به همراه داشت و در رشته‌های مختلف ورزشی شاهد موفقیت یا ناکامی ورزشکاران اصفهانی در میادین کشوری و بین‌المللی بودیم.

ورزش اصفهان در سال گذشته حواشی زیادی نیز به همراه داشت و در روز‌هایی خبر‌های زیادی در مورد تغییر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان شنیده می‌شد اما در نهایت تغییری ایجاد نشد.

در آخرین روز‌های سال 98 به سراغ محمد سلطان‌حسینی، نفر اول ورزش استان رفتیم و گفت‌و‌گویی نوروزی را با وی ترتیب دادیم که در ادامه می‌توانید بخوانید؛ مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به سؤالات خبرنگار ورزشی فارس چنین پاسخ داد.

فارس: ورزش استان اصفهان در سالی که گذشت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سلطان‌حسینی: با توجه به منابع و محدودیت سال موفقی برای ورزش اصفهان می‌بینم، با توجه به شاخص‌های وزارت ورزش خودمان را ارزیابی می‌کنیم که در ارزیابی‌هایی که توسط وزارت ورزش چند روز پیش اعلام شد ورزش استان اصفهان را در چند حوزه قهرمانی، همگانی، روستایی، بانوان و امور حقوقی رتبه اول به اصفهان رسید، در حوزه جوانان رتبه دوم کشور را داریم، در حوزه پروژه‌های عمرانی رتبه سوم را داریم و در برخی حوزه‌ها مانند توسعه عملیات عمرانی، تبصره 19 و ماده 27  رتبه اول را کسب کردیم.

فارس: مهم‌ترین برنامه‌هایی که برای سال آینده ورزش اصفهان دارید؟

سلطان‌حسینی: بحث استعداد‌یابی را داریم که در سال‌های قبل نیز هیأت‌ها آن را انجام داده‌اند و امیدواریم در رقابت استعداد‌های برتر باز هم بتوانیم مانند سال قبل که دوم شدیم، درخشش داشته باشیم زیرا استعداد‌ها آینده‌سازان ورزش اصفهان هستند؛ نزدیک به 100 چمن مصنوعی را در مناطق مختلف استان پیش‌بینی کرده‌ایم که نزدیک به 30 چمن در سال 98 افتتاح شد و امیدوارم بقیه آن‌ها نیز در سال جدید به بهره‌برداری برسد؛ همچنین امیدواریم تکمیل سایر پروژه‌های مجموعه نقش‌جهان را در سال جدید نهایی کنیم و توسعه سرانه ورزش استان اصفهان را داشته باشیم.

فارس: تلخ ترین خاطره سال 98 برای شما چه بود؟

سلطان‌حسینی: ترور سردار قاسم سلیمانی اتفاق دردناکی بود، همچنین شیوع ویروس کرونا در روز‌های پایانی سال کام همه مردم ایران را تلخ کرد.

فارس: قشنگ ترین خاطره شما در سال 98 چه چیزی بود؟

سلطان‌حسینی: در ابتدای سال 98 حادثه سیل در برخی استان‌های کشور را داشتیم که ورزش اصفهان همیاری خوبی داشت و بیش از 12 هزار تخته پتو، 2 هزار تخته تشک، چندین کامیون مواد غذایی را ارسال کرد؛ همچنین در پی اپیدمی کرونا نیز جوانان ورزش استان اصفهان و سازمان‌های مردم نهاد دست به دست یکدیگر داده‌اند و روزانه هزاران ماسک، گان و لباس مخصوص را برای کادر درمان تهیه می‌کنند؛ یکی از سازمان‌های مردم نهاد حدود هزار و 400 بسته مواد غذایی به دست مردم نیازمند رسانده است.

فارس: چه چیزی را در عید نوروز دوست دارید؟

سلطان‌حسینی: نو شدن، شکوفه زدن درختان و رویش دوباره از خواب زمستانی قشنگ‌ترین اتفاقات عید است.

فارس: آخرین مرتبه‌ای که عیدی دادید یا گرفتید را به خاطر دارید؟

سلطان‌حسینی: آخرین باری که عیدی گرفتم را به یاد نمی‌آورم و شاید به 40 سال پیش بازگردد؛ هر عید و مناسبتی باشد، سعی می‌کنم به فرزندان و خواهران و برادرانم هدیه دهم.

فارس: کدام سین از هفت سین را بیشتر دوست دارید و چرا؟

سلطان‌حسینی: سبزه را بیشتر از بقیه دوست دارم زیرا نشان دهنده شکوفایی و زندگی است.

فارس: دلتان برای چه چیزی در سال 98 بیشتر تنگ می‌شود؟

سلطان‌حسینی: در سال 98 فقدان سردار شهید قاسم سلیمانی دلتنگی را برای کل ایران به دنبال داشت، همچنین دلمان برای لحظاتی خوبی که می‌توانستیم داشته باشیم اما به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه دولت‌های غربی نداریم، تنگ می‌شود.

فارس: اولین جایی که در سال جدید دوست دارید، بروید کجاست؟

سلطان‌حسینی: هر سال دوست دارم به سراغ پدر و مادرم بروم، همچنین دوست دارم به سر مزار دوستان شهیدم بروم که در دفاع مقدس گوی سبقت را ربودند.

انتهای پیام/63090/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول