اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دور هم جشن شکست کرونا را خواهیم گرفت

مدیر مجموعه کاپیتال گفت: در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی مشتریان خود، ترجیح دادیم کافی شاپ را تعطیل نمایم.

دور هم جشن شکست کرونا را خواهیم گرفت

احسان اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با اعلام انتظار ویروس کرونا کلیه تدابیر بهداشتی را در کافی‌شاپ کاپیتال رعایت کرده و با توجه به اینکه خودم دانشجوی پزشکی بوده و پدرم هم پزشک و مدیر آزمایشگاه بیمارستان ولی‌عصر (عج) تبریز است، کاملا با روش‌های نوین و رعایت مسائل بهداشتی به ادامه خدمات پرداختیم.
 

وی گفت: با وجود اینکه هنوز هیچ بخشنامه‌ای برای تعطیلی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها صادر نشده است و با یادآوری اینکه محیط کافی‌شاپ کاپیتال هر روز ضدعفونی شده و کاملا بهداشتی و استرلیزه بود، برای همراهی جهت ماندن مردم در خانه و قطع زنجیره ویروس کرونا، از هفته گذشته کافی‌شاپ را تعطیل کرده و ثابت کردیم که سلامتی مردم عزیز شهرمان بیشتر از درآمد مجموعه اهمیت دارد.

مدیر کافی شاپ کاپیتال افزود: بازگشایی کافی‌شاپ به وضعیت روزهای آتی مبارزه با ویروس کرونا بستگی دارد و من مطمئن هستم که از این بحران هم با سربلندی گذر خواهیم کرد و ایران و ایرانی با موفقیت کرونا را شکست داده و دور این پیروزی را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول