اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن/ اکران اینترنتی «پایان رویاها»

فیلم بلند «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی در ابتدای فروردین به صورت اینترنتی و رایگان اکران می‌شود.

یک جایزه هندی برای محمدرضا فروتن/  اکران اینترنتی «پایان رویاها»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «کافه چای ایرانی» با همکاری خانه فرهنگ ایران در بمبئی برگزار شد. در این جشنواره دو روزه، ۴۸ فیلم کوتاه، بلند، مستند، انیمیشن از کشورهای هند، ایران، آمریکا، انگلستان و ... به نمایش در آمد و تمامی آثار ایرانی که شامل ۱۰ فیلم از کارگردانان ارزنده ایران زمین بود  توانستند در فهرست ۴۸ فیلم برتر قرار گیرند و به آن ها لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا شد.

محمدرضا فروتن بازیگر فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» به کارگردانی قربان نجفی و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره شد. این فیلم برگرفته از نمایشنامه «باغ آلبالو» آنتوان چخوف است که پیش از این موفق به دریافت جوایز بهترین فیلم از جشنواره لیفت هندوستان و آنتاکیای ترکیه و همچنین بهترین فیلمبرداری برای علیرضا زرین‌دست از جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو شده بود.

«فصل ماهی سفید» به احتمال فراوان در تابستان ۹۹ اکران می‌شود.

 

 

* اکران اینترنتی «پایان رویاها»

فیلم بلند «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای اول و دوم فروردین روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

کانون هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور فیلم سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی که به‌غیر از برخی سالن‌های کانون، تاکنون اکران عمومی نشده است، در روزهای جمعه و شنبه اول و دوم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «پایان رویاها» تولید سال ۱۳۹۵ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل‌نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی‌احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاش‌شان را به کار می‌بندند.

این فیلم از ساعت ۹ صبح روز جمعه اول فروردین به مدت ۴۸ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

«پایان رویاها» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی همچون فیلم کودکان و نوجوانان زلین چک، فیلم داکا بنگلادش، فیلم کلکته، فیلم‌های کودکان شیکاگو، فیلم سبز ایران، فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان و... به نمایش در آمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول