اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فقدان اینترنت آموزش در بخش غیزانیه را تعطیل کرد

دبیر مدارس ونایب رئیس شورای بخش غیزانیه گفت: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا مدارس را در سطح استان تعطیل کرد اما معلمان از طریق آموزش آنلاین آموزش را ادامه دادند این در حالی است که نبود اینترنت و مشکلات آنتن‌دهی در بخش غیزانیه آموزش را تعطیل کرد.

فقدان اینترنت آموزش  در بخش غیزانیه را تعطیل کرد

علی عموری  عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز،  با انتقاد از تعطیلی آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا در بخش غیزانیه، اظهار کرد:  انتظار داشتیم دانش‌آموزان روستاهای بخش غیزانیه همانند مناطق دیگر استان به کمک فضای مجازی وازطریق  آموزش از  راه دور از درس و تحصیل خود عقب نمانند و از فضای آموزش دور نشوند.

وی افزود: پس از از تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت دانش‌آموزن به نظر می‌رسد معلمان بخش غیزانیه دانش‌آموزان خود را فراموش کردند و به فکر پیشرفت آنها نیستند.

دبیر مدارس ونایب رئیس  شورای بخش غیزانیه با بیان اینکه به طرق مختلف نهایت سعی و تلاش خود را برای ایجاد ارتباط بین دانش‌آموزان و معلمان کردم، گفت: به دلیل ضعیف بودن اینترنت و در بسیاری مناطق روستایی قفدان اینترنت،  موفق به فراهم کردن آموزش آنلاین  برای دانش‌آموزان نشدم.

عموری عنوان کرد:  فقدان اینترنت کلاس‌های درس بالغ بر 3 هزار دانش آموز  از 5 هزارو 400 دانش آموز روستایی  واقع دربخش غیزانیه به صورت مطلق تعطیل کرد، مابقی روستاهایی که اینترنت دارند به دلیل آنتی دهی ضعیف هیچ بهره‌ای از آن نمی‌برند.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی مدارس در بخش غیزانیه و دور ماندن دانش‌آموزان را با توجه گرم شدن هوا، قابل جبران نیست، بیان کرد: بهترین فرصت در همین در روزها است که اوقات فراقت دانش‌آموزان به وسیله آموزش مستمر پر شود.

عموری با اشاره به نارضایتی و نگرانی والدین دانش‌آموزان از تعطیلی مدارس و دور بودن فرزندان آن‌ها از آموزش همچنین شیوع این بیماری ، گفت: چنانچه مسؤولان برای جبران عقب‌ماندگی دانش‌آموزان تصمیم بگیرند  تا فصل تابستان آموزش را ادامه دهند قطعاً کمبود وسایل سرمایشی و مشکلات بی‌آبی در بخش غیزانیه مانع این تصمیم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش غیزانی در قسمت  شرقی مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل واقع شده است و در مجموع 83 روستا دارد.

اطراف بخش غیزانیه را شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، شرکت ملی حفاری ایران ، پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی قرار دارند اما سالهاست اهالی این روستاها  از  نبود آب آشامیدنی خانگی سالم و گاز  همچنین عدم آنتن‌دهی تلفن همراه رنج می‌برند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول