اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع بیکاری در دل جهش تولید است/ تکیه بر ظرفیت داخل بجای دست درازی مقابل بیگانه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری در دل جهش تولید است، باید بستر سازی برای رفع بیکاری صورت گیرد و جوانان تحصیل کرده و بی‌کار وارد عرصه جهش تولید شوند، جهش تولید دارای این پیام است که باید اشتغال ایجاد شود.

رفع بیکاری در دل جهش تولید است/ تکیه بر ظرفیت داخل بجای دست درازی مقابل بیگانه

حجت الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون نامگذاری سال 99 به نام «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اولاً باید به دلیل وجود مقام معظم رهبری خداوند را شکرگزار باشیم که با وجود تمامی سختی‌ها ایشان با یک دنیا امید مقابل سختی‌ها ایستاده‌اند و جامعه را به سمت تعالی هدایت می‌کنند؛ سال گذشته توسط ایشان به نام سال رونق تولید نامگذاری شد، در این سال شاهد یک جهش بسیار خوبی در زمینه تولید بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال 98 شاهد بودیم که بسیاری از کارخانجات که خط تولید آن‌ها متوقف شده بودند به برکت نامگذاری سال 98 مجدداً به عرصه تولید بازگشتند، اگر چه هنوز راه تا خودکفایی کامل و تنظیم رفع نیاز داخلی زیاد است اما حرکت بسیار خوبی را شکل داد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سال 99، پیرامون تداوم رونق تولید حرکت جدیدی را با دو کلید واژه اصلی جهش و تولید را مطرح کردند، ترکیب این دو کلید واژه تحول اقتصادی خوبی را به وجود خواهد آورد اما چند شرط و نکته دارد؛ نکته اول این است که مسؤولان کشور در دستگاه‌های مختلف مخلصانه برای جهش تولید وارد میدان شوند.

سالک تصریح کرد: دفاع از اندیشه‌های بلندی که در دل جامعه مستضعف قرار دارد نکته دوم این موضوع است، باید تلاش شود مردمی که دارای طرح نظر هستند اما دستشان خالی است حمایت شوند، باید بستر کار برای حضور و رشد جوانان در عرصه تولید نیز فراهم شود.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: نکته سوم در محور جهش تولید این است که ما نباید دستمان را جلوی بیگانگان برای گرفتن قرض دراز کنیم، ملت ایران ملت بزرگ و مقاومی هستند، این ملت در طی 42 سال گذشته تمام تجربیات استکباری را تجربه و پاسخ داده است، این ملت با استقامت و صبر و پختگی خود مقابل تمام دشمنان ایستاده است، با توجه به این موضوعات معنی ندارد که عده‌ای از مسئولین دست خود را مقابل عده‌ای دراز کنند.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان دلشان برای کشور می‌سوزد باید به ظرفیت داخلی تکیه کنند و با مشارکت و همفکری با مردم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند، اگر دست ما جلوی بیگانه دراز شد آن‌ها با فرهنگ استعماری خود دولت اکنون و آینده را بدهکار خود می‌کنند.

سالک اضافه کرد: برای رسیدن به اوج قله جهش تولید نیازمند به عزم ملی بر اساس وحدت امت، حول محور ولایت نیازمند هستیم، دشمن از همین جا ضربه خورده است؛ رفع بیکاری در دل جهش تولید است، باید بسترسازی برای رفع بیکاری صورت گیرد و جوانان تحصیل کرده و بی‌کار وارد عرصه جهش تولید شوند، جهش تولید دارای این پیام است که باید اشتغال ایجاد شود، ما گرفتار کهنسالی هستیم و باید برای جلوگیری این موضوع جوانان باید عرصه شوند.

انتهای پیام /63107/ک30/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول