اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مجلس موانع دست و پاگیر تحقق «جهش تولید» را از میان بردارد

نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به الزامات تحقق جهش تولید گفت: مجلس باید در مسیر رفع موانع دست و پاگیر تولید ازنظر قانونی اقدام کند تا مسیر جهش تولید هموار شود.

مجلس موانع دست و پاگیر تحقق «جهش تولید» را از میان بردارد

علی جدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر «جهش تولید» اظهار کرد: تحقق این شعار در سال ۹۹ نیازمندی مؤلفه‌هایی است که از سوی نهادهای مختلف در کشور باید موردتوجه باشد.

وی به برخی از این شاخص‌ها اشاره کرد و افزود: رفع موانع دست و پاگیر تولید چه ازنظر قانونی در قوه مقننه و چه ازنظر بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های وزارتی و دولتی در قوه مجریه و حمایت قضایی در قوه قضائیه یکی از این شاخص‌ها در راستای رونق و جهش تولید است.

نماینده منتخب مردم شیروان حمایت و نگاه ویژه به تولید را شاخص دیگر تحقق شعار سال دانست و افزود: تکریم مناسب کارآفرینان و تولیدکنندگان جهت ایجاد انگیزه بیشتر در کار باید در سال ۹۹ موردتوجه قرار گیرد.

وی به دیگر شاخص‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد رقابت انگیزشی مدبرانه در کارآفرینان و تولیدکنندگان جهت افزایش کمی و کیفی تولید ازجمله نقاط ضعفی است که در سالیان گذشته به آن توجه کمتری شده و در این سال باید در این مسیر حرکت کرد.

جدی تشویق و ترغیب مردم و تمام نهادهای حاکمیتی به مصرف کالای داخلی جهت حمایت از کالای ایرانی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: جلوگیری جهادی از واردات کالای قاچاق به کشور جهت حمایت از تولید و برنامه‌ریزی دقیق و حداقلی در واردات کالاهای موردنیاز که یا در داخل تولید نمی‌شود یا خودکفا نیستیم و حذف رانت‌های وارداتی ایجادشده به نفع برخی افراد و جریانات شاخص‌های موردنظر در سال ۹۹ برای تحقق جهش تولید است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول