اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جهش تولید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال(جهش تولید)، گفت: جهش تولید،برگرفته از اقتصاد مقاومتی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

جهش تولید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری،  با تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، با عنوان سال (جهش تولید) ، اظهار کرد: حمایت از بخش تولید و مولفه‌های آن در سال‌های اخیر از سوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و نگاه ویژه معظم له به این بخش در این شرایط حساس نشان از قدرت معجزه آسای تولید ملی و رونق آن در کشور است که اگر فضای کسب و کار آماده باشد قطعا در بسیاری از زمینه‌ها جمهوری اسلامی پیشرفت قابل توجه‌ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش آن در بخش‌های مختلف کشور، افزود: توجه به مسئله تولید می‌تواند راه گشا و نجات بخش اقتصاد کشور باشد و این در سایه وحدت و همدلی همه بخش‌های اجرایی کشور و آحاد جامعه قطعا محقق می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان(جهش تولید) و دیگر مولفه‌های آن را ناجی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: چهل سال است جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و شدید از سوی مستکبران عالم و نظام سلطه مواجه است اما این تحریم‌ها نتوانسته بر عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند و امروز هم توجه به  اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و سرمایه ملی می‌تواند باعث شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور باشد و این مهم در سایه توجه به توان داخلی و نیروی پر انگیزه و بانشاط و جوان کشور تحقق پیدا خواهد کرد.

شکریان‌امیری استفاده از سرمایه‌های عظیم  انسانی در کشور را یک قدرت بالقوه دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی فعال و پویا می‌تواند بستر ساز توسعه اقتصادی در کشور باشد و موجب رشد اقتصادی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران جهش تولید را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و گفت: قطعا توجه به جهش تولید و رونق تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه را در جامعه بی اثر یا کم اثر کند و این مهم با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به تولید داخلی امکان‌پذیر است و در بخش تولید هم باید  برنامه‌ریزی‌ها بسمت تحقیق و پژوهش باشد تا اثرات مطلوب آن وارد اقتصاد کشور شود.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول