اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

گشایش اقتصادی و معیشتی از تحقق «جهش تولید» به دست می‌آید

امام جمعه خرمشهر گفت: گشایش اقتصادی و معیشتی از تحقق و عملی کردن نسخه شفابخش «جهش تولید» به دست می‌آید.

گشایش اقتصادی و معیشتی از تحقق «جهش تولید» به دست می‌آید

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با بیان تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) و همچین تبریک سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: سال جدید را به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و امید دارم که سال ۹۹ سال پر خیر و برکت و مملو از نشاط و شادی و موفقیت‌، گشایش و پیشرفت در تمام ابعاد به ویژه در امر معیشت و اقتصاد باشد.

وی در رابطه با انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مانند یک طبیبی هستند که هم درد و هم درمان را تشخیص می‌دهند، به اعتقاد و اعتراف دوست و دشمن رهبر انقلاب بر تمام ابعاد آگاه و عالم هستند و مسؤولان باید به نسخه‌های شفابخش ایشان عمل کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: جهش تولید به معنای یک حرکت فوق‌العاده و جهادی است، البته برای تحقق این شعار باید ملزوماتی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم به آن نقطه اوج این شعار برسیم.

وی ادامه داد: نخستین مقدمه برای تحقق این شعار، قدرتمند بودن است. ما باید در این مسیر و راه با قوت حرکت کنیم و در این راه احساس ضعف و خستگی نداشته باشیم.

عادلپور دومین مقدمه تحقق شعار جهش تولید را خودباوری دانست و عنوان کرد: ما باید به شعار «ما می‌توانیم» باور داشته باشیم. ما باید بدانیم که می‌توانیم با یک اراده پولادین به نهایت جهش تولید راه پیدا کنیم.

امام جمعه خرمشهر گفت: برنامه‌ریزی صحیح و واقعی یکی دیگر از الزامات تحقق این شعار است، همه ارکان و دستگاه‌ها به ویژه دولت و به ویژه مجلس جدید باید طبق یک برنامه مدون در این مسیر گام بردارند.

وی انسجام ملی در این مسیر را مهم و ارزشمند دانست و عنوان کرد: همه مردم و همه جریانات و احزاب و گروه‌ها باید در این مسیر همدل و قوی باشند و برای تحقق شعار سال ۹۹ باید از همه ظرفیت‌ها استفاده لازم را برد.

عادلپور اظهار کرد: باید برای تحقق شعار سال از همین امروز شروع کرد. باید از کارهای نمایشی و بی فایده شدیدا پرهیز کنیم و به سمت و سوی اقدامات عملیاتی و کاربردی راه پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: با مسائلی که به تولید و جهش آن ضربه می‌زند، باید مبارزه کنیم. قاچاق یکی از موانع تولید است که باید شدیدا آن را کنترل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول