اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۱ بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران درگیر مبارزه با ویروس کرونا

مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: از ۱۲ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در استان ۱۱ بیمارستان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است.

۱۱ بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران درگیر مبارزه با ویروس کرونا

مراد بیات مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ را که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام جهش و تولید نامگذاری شده را خدمت همه همکاران در حوزه درمان و جهادگران  مبارزه با ویروس کرونا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در روزهای آتی به سرعت بر این ویروس منحوس پیروز شویم.

 وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان تهران همه بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی به غیر از بیمارستان هدایت درگیر مبارزه با ویروس کرونا بوده و به جرأت می‌توانم بگویم که ۳۵ درصد بیماران کرونایی در استان تهران در بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی بستری هستند.

مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر در استان تهران ۱۱ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی درگیر مبارزه با ویروس کرونا است.

بیات افزود: بر حسب وظیفه در اولین ساعات سال جدید از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد بازدید کردیم تا از روند درمان بیماران مبتلا به کرونا اطلاعات لازم و کافی را داشته باشیم و خداقوتی در ابتدای سال جدید به همکارانی که در  خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند گفته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به بازدیدهایی که از سایر بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استان تهران داشته‌ایم عملکرد پرسنل بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد نسبت به سایر بیمارستان‌ها مطلوب بوده و رضایت‌مندی بیماران با توجه به ارزیابی‌های انجام شده قابل قبول بوده است.

مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران در پایان گفت:  از تک تک شهروندان خواهش می‌کنم از مسافرت‌های بی‌مورد، ترددهای بی‌جا خودداری کنند چرا که پرسنل درمان در کل استان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و تنها اگر مسائل بهداشتی را رعایت کرده و در روزهای ابتدایی سال در خانه بمانیم بی‌شک در مبارزه با ویروس کرونا موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول