اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی «مرکز مشاوره مبارزه با کرونا» در گنبدکاووس

دبیر موسسه «پویندگان حیات نوین گنبدکاووس» از راه‌اندازی مرکز «مشاوره مبارزه با کرونا» در گنبدکاووس به همت سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی «مرکز مشاوره مبارزه با کرونا» در گنبدکاووس

الهام دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد در شرایط اخیر کشور باید در کنار بخش دولتی قرار بگیرند، اظهار کرد: امروز کشور عزیزمان به ویژه استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس نیازمند همدلی و همراهی همه آحاد مردم در کنار یکدیگر است.

وی با بیان اینکه امروز در شهرستان گنبدکاووس تمامی مجموعه‌های مردمی اعم از موسسات و کانون‌ها، بسیجیان، هیئت‌های مذهبی، هنرمندان و ورزشکاران و به ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد پای کار مبارزه با کرونا آمده‌اند، افزود: یکی از اتفاقات مهم نیز در شهرستان گنبدکاووس کنار هم قرار گرفتن سمن‌های حوزه جوانان در کنار هم برای فعالیت‌های مشترک است.

دبیر موسسه مردم‌نهاد پویندگان حیات نوین گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در جلسه مشترک سمن‌های شهرستان در کنار مصوبات ۲۰ گانه مقرر شد مرکز مشاوره تلفنی مبارزه با کرونا نیز توسط موسسه ما راه‌اندازی شود، ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی صورت گرفته با چندین مشاور و روانشناس نسبت به راه‌اندازی این مرکز اقدام کردیم.

دهقان با اشاره به اینکه این مشاوران طبق لیستی که در اختیار مردم، گروه‌های مختلف و رسانه‌ها قرار گرفته است در طول روز به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان عزیز گنبدی هستند، گفت: در این مرکز مشاوره در حوزه‌های ترس از کرونا، روش‌های دوری از وسواس، اقدامات روانی بعد از مبتلا شدن، روش‌های پیشگیری از افسردگی منبعث از عدم ارتباطات‌جمعی و ... به مردم عزیز به ویژه خانواده‌های دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی زمان‌بندی صورت گرفته بین این مشاوران به گونه‌ای اعلام کرد که تقریبا در تمامی ساعات از هشت صبح تا ۲۲ شب را پوشش دهد، تصریح کرد: از همه عزیزان مشاور و روانشناس که در این مسیر به ما کمک کرده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول