اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خیرین حوزه بهداشت و درمان را در یابند

معاون استاندار قزوین از خیران استان درخواست کرد برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا، حوزۀ بهداشت و درمان را مورد توجه قرار دهند.

خیرین حوزه بهداشت و درمان را در یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار کرد: میزان فراگیری ویروس کرونا بالا است و در بخش‌های مختلف تأثیرات منفی خود را گذاشته است و لذا نیازمند همراهی و همکاری تمامی بخش‌ها هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: اقدامات دولتی و برنامه‌ریزی‌ها تماما صورت گرفته، حتی نیروهای مسلح نیز به کمک این موضوع آمده است، اما فراگیری این موضوع نیازمند همکاری خیرین محترم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بهترین و بالاترین خدمت و ایثارگری و انفاق، خدمت به سلامت مردم است.

حبیبی از خیرین محترم درخواست کرد سلامت مردم را مورد توجه قرار داده و مسیر کمک خود را در راستای کمک به سلامت و حوزه بهداشت و درمان قرار دهند.

وی افزود: استان ظرفیت های خوبی و خیرین نیکوکار و واحد های تولیدی متعدد دارد که می تواند بخش بهداشت و درمان را همراهی کنند.

حبیبی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در این بخش می‌توانند کمک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان جز دغدغه درمان نباید نگرانی دیگری داشته باشند و لذا باید همه و به‌ویژه خیرین در راستای مسائل مالی کمک کنند.

این مسؤول اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی ، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۲۲۲۲۲۲۳۳ نزد بانک رفاه با عنوان حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین را به این مهم اختصاص داده و معرفی کرده است که خیرین می‌توانند کمک خود را فقط به آن حساب واریز کنند.

وی افزود: خیرین می توانند در خرید ماسک، لباس مورد نیاز پزشکی، تجهیزات پزشکی و کمک‌های نقدی همراهی و همکاری داشته باشند .

حبیبی گفت: توصیه می‌شود کمک‌ها به‌صورت متمرکز و فقط به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود خیرین استان و هم استانی‌ها، مردم، کارمندان، مدیران واحدهای تولیدی و غیره نقش آفرینی کنند و همانند سایر صحنه‌ها رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول