اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۹۵/ شهید محمدرضا شریفى: پاسدار انقلاب باشید

شهید محمدرضا شریفى در وصیت‌نامه خود آورده است: امت شهیدپرور از این انقلاب تا زمانى که به صاحب اصلی‌ش امام زمان(عج) تحویل داده شود پاسدارى کنید و از وابستگی کشور به شرق و غرب جلوگیرى نمایید.

۷۹۵/ شهید محمدرضا شریفى: پاسدار انقلاب باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدرضا شریفى:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه فادخلی فی عبادی فادخلی جنتی

با سلام به حضور حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا له الفدا و با درود بر نایب بر حقش، رهبر شیعیان جهان امام خمینی و با درود و سلام بر خانواده‌های شهدا و مجروحان و معلولان این نور چشمانمان امت شهیدپرور ایران.

ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین
همانا نماز من و پرستش من و زندگی من و مرگ من برای پروردگار عالمیان(جهانیان) است.

این وصیت‌نامه را نوشتم تا وظیفه خود را نسبت به خون شهدا ادا کرده باشم؛ خدایا من با رضایت قلبی به جبهه آمدم نه برای نفس خودم همینطوری که امام عزیزمان می‌فرمایند که حفظ و حراست از اسلام و کشور اسلامی و از دین حق از بزرگ‌ترین طاعاتی بوده است که از صدر اسلام تاکنون انبیای معظم و اولیای بزرگ صلوات الله علیهم اجمعین در راه آن کوشش جانفرسا کرده‌اند و از هیچ فداکاری دریغ نکرده‌اند و وقتی که انسان با این جمله پرمعنی برخورد می‌کند اگر نسبت به خون شهدا و نسبت به خودش کوتاهی کند نه تنها به خون شهدای اسلام بلکه به خودش هم خیانت کرده و در آخرت باید جواب پس دهد.

امیدوارم با جهاد خود در راه خدا رضای الله را به دست آورده باشم که این آرزوی هر مسلمانی است، من به جبهه آمدم تا درس حماسه و ایثار را یاد بگیریم و در دانشگاه الهی که استادان آن حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند شرکت کنم و با کارنامه قبولی با یاران حسین (ع) محشور شوم، آمدم در جبهه تا ایمان خالص پیدا کنم، آمدم در جبهه تا بر نفس خویش پیروز شوم، آمدم در جبهه تا به رهبر کبیر خود حسین زمان خود به الگوی جهانیان خود به اسوه تقوا لبیک گفته باشم، آمدم به جبهه که با ریختن خون من و برادران من پرچم لا اله الا الله استوار بماند.

ای برادران نکند که امام خود را تنها بگذارید پیام کلی شهیدان کشورمان این بود مانند اهل کوفه نباشید که امام خود را تنها گذاشتند که احتیاج بود به امام عزیزمان بگوئید که تا آخرین لحظه که خونم در بدنم جاریست هیچ وقت دست از یاری او برنداشتم.

صحبتی هم با همسنگران دانش‌آموزان مدارس دارم، اى برادران من کوچکتر از آنم که با شما عزیزان صحبت کنم اما به عنوان یک محصل و به عنوان یکى از ادامه‌دهندگان راه پاک شهیدان مدارس چند کلامى صحبت مى‌کنم اى قشر دانش‌آموز اى آینده‌سازان کشور اى امیدان امام امت اى امیدان شیعیان جهان برادران من خالصانه براى رضاى الله کار کنید براى این جمهورى اسلامى و براى این امت شهیدپرور دلسوزانه کار کنید مى‌دانم که شما نسبت به این انقلاب و خون پاک شهیدان احساس مسئولیت مى‌کنید بیایید از این انقلاب تا زمانى که به صاحب اصلی‌اش به آقا امام زمان تحویل دهید نماز را سر وقت بخوانید و پاسدارى کنید در هر قسمتى که هستید مى توانید پاسدارى کنید بیائید در انجمن‌هاى اسلامى این جمع مخلصان خدا این حافظین مدارس این افراد پاک که براى دیگر دانش‌آموزان الگو هستند عضو شوید و در این قسمت فعالیت کنید و از انقلاب و کشور خود به وابستگى به شرق و غرب جلوگیرى کنید و بدانید که شرق و غرب باید حاکمیت ولایت فقیه را بى چون و چرا باید قبول کنند.

ای  پدر و مادران شهدا سلام و درود بر شما عزیزان که بخاطر خدا بهترین عزیزانتان را به جبهه مى‌فرستید و حتى حاضر نیستید که بدن آنها را تحویل بگیرید. درود خدا باد بر شما که با صبر خود می‌گویید حاضرم خودم هم به جبهه بروم و در صف سربازان امام زمان شهید شوم درود خدا بر شما باد اى یاران امام اى عزیزان افتخار کنید که بهشت یزدان خدا در انتظار شماست.

مى‌دانم که اسلحه من به زمین نخواهد افتاد که بوسیله برادرانم علیه ظلم همیشه در دست یک رزمنده هست.

خواهرم امیدوارم پیرو راه حسین (ع) باشى و چون زینب این اسوه تقوا این اسوه عفت راه من را چون زینب تمام کنى مى‌دانم خیلى گناهکارم از خدا می‌خواهم این حقیر گناهکار را ببخشد از خدا طلب عفو مى‌کنم.

فراموش نشود امام را حتما دعا کنید؛ قرآن بخوانید در دعاهاى توسل و کمیل و سمات شرکت کنید نگذارید که این خون پاک شهیدان پایمال شود راس مسائل خود جنگ را قرار دهید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول