اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خیزش جزیره «قشم» برای دوران «پساکرونا»

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به منظور جبران بخشی از رکود صنعت توریسم جزیره قشم، انجام برنامه‌ریزی لازم برای دوران پساکرونا در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

خیزش جزیره «قشم» برای دوران «پساکرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل و نمایندگان جامعه هتلداران قشم اظهار داشت: به منظور جبران بخشی از رکود صنعت توریسم جزیره قشم، انجام برنامه‌ریزی لازم برای دوران پساکرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های مختلف از جمله این اقدامات خواهد بود و حداکثر تلاش را برای رونق مجدد صنعت توریسم جزیره با سیاست‌های حمایتی پساکرونا به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همراهی و تعامل بخش خصوصی در راستای مقابله با کووید-19 در جزیره قشم را ستودنی ارزیابی و تصریح کرد: استمرار این همراهی، تسهیل‌گر و شتاب بخش عبور از کرونا است.

مؤمنی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در شرایط کنونی بر پیشگیری از کووید-19 متمرکز شده و از شهروندان نیز می‌خواهیم با ماندن در خانه، کاهش ترددهای غیرضرور و عمل به توصیه‌های پزشکی، مسوولان را همراهی کنند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول