اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

1034 نفر در ورودی و خروجی استان تب داشتند

سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی گفت: تا 4 فروردین تعداد افرادی که در ایستگاه های تب سنجی هلال احمر تب داشتند 1034 نفر بوده که به مراکز درمانی معرفی شدند.

1034 نفر در ورودی و خروجی استان تب داشتند

مجتبی محمودی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: از 25 اسفند ماه 51 پایگاه پایش سلامت هلال احمر خراسان رضوی به صورت شبانه روزی در ورودی و خروجی شهرستانهای استان تب سنجی،غربالگری و پایش سلامت را انجام می دهند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی درباره آمار افراد مشکوک به کرونا در این پایش توضیح داد:تا پایان 4 فروردین تعداد هزار و 30 نفر دارای تب تشخیص داده شده اند که یکی از علائم مهم کروناست اما بدین معنا نیست که همه این افراد حتما کرونا داشتند.

محمودی تاکید کرد:اگر کسی در تست تب سنجی دارای تب نبود هم بدین معنا نیست که قطعا کرونا ندارد چراکه شاید هنوز علائم در او بروز نکرده است و ممکن است ناقل باشد در صورتی که تب ندارد.

وی ادامه داد:این افراد از بین 458 هزار و 814 نفر دارای تب تشخیص داده شده اند و تعداد خودروهای پایش شده در این طرح 164 هزار 358 خودرو است.

محمودی بیان کرد: در بعضی از شهرستانها ما علاوه بر تب سنجی اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز توزیع می کنیم که برخی از آنها به صورت داوطلبانه و مردمی است.

وی تشریح کرد: 117 هزار و 160 ماسک،16 هزار و 431 مورد مایع ضد عفونی و همچنین 12 هزار و 261 دستکش، هزار 237 مورد ژل ضد فونی و 8 هزار 775 لیتر مواد شوینده در این طرح توزیع کرده ایم که کاملا داوطلبانه و مردمی بوده است.

محمودی همچنین از آموزش های مقدماتی بهداشتی در ایستگاه های پایش سلامت خبر داد و گفت:تعداد کل افراد آموزش دیده شده در این طرح چه بصورت مجازی و چه حضوری 96 هزار و 409 نفر است.

وی درباره تعداد خودروهای درگیر در این طرح گفت:17 آمبولانس،17 خودروی امدادی و 29 خودروی سبک بصورت شبانه روزی در این طرح استفاده می شوند.

انتهای پیام / 70059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول