اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

راه‌اندازی چهار نقاهتگاه بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان یزد

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: با همکاری سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و همت مدافعان سلامت چهار نقاهتگاه در یزد، میبد و اردکان برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران کرونا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی چهار نقاهتگاه بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سعید ذاکری در خصوص راه‌اندازی نقاهتگاه‌ برای بیماران مبتلا به کرونا در استان یزد اظهار داشت: دو نقاهتگاه در شهرستان یزد از سوی سپاه الغدیر هرکدام با 60 تخت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و به همت بسیجیان مدافع سلامت در سازمان بسیج جامعه پزشکی آماده‌شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد بابیان اینکه بیماران مبتلا به  کرونا پس از ترخیص از بیمارستان می‌توانند در این مکان‌ها، دوران نقاهت خود را طی کنند، ادامه داد: از دو نقاهتگاه در شهرستان یزد، فعلاً نقاهتگاه مجتمع طلائیه یزد با بستری دو بیمار شروع به کارکرده است و نقاهتگاهی نیز از سوی تیپ الغدیر یزد تدارک دیده‌شده است تا در صورت نیاز مورداستفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در هرکدام از شهرستان‌های اردکان و میبد نیز نقاهتگاهی با ظرفیت تقریباً 60 تخت راه‌اندازی شده است که در نقاهتگاه شهرستان میبد 20 بیمار مبتلا به کرونا و در نقاهتگاه اردکان نیز 9 بیمار دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند.

ذاکری بابیان اینکه بسیجیان مدافع سلامت در سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد، پذیرای بهبودیافتگان ویروس کرونا برای طی نمودن دوران نقاهت در این نقاهتگاه‌ها هستند، عنوان کرد: مجموعاً در حال حاضر به‌صورت متوسط در سه نقاهتگاه فعال استان 30 مدافع سلامت در هر نوبت شامل پرستار، بهیار، نیروی خدماتی و ... از سوی بسیج جامعه پزشکی یزد مشغول به کار و خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول